تریلر «سریع و خشمگین» جدید ۲۹۵ میلیون بار دیده شد

تریلر «سریع و خشمگین» جدید ۲۹۵ میلیون بار دیده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی که حدود ۳ ماه به اکران «سریع ایکس» یا «فست اکس» باقی مانده، یونیورسال با انتشار اولین تریلر این فیلم ۲۹۵ میلیون مخاطب یافت.

این کمپانی در روزهای اخیر بر تبلیغات فیلم کاملا متمرکز شده و ۹ فوریه با برنامه‌ای در مرکز شهر لس‌آنجلس به رونمایی از تریلر فیلم پرداخت که در آن بازیگران این فیلم شامل وین دیزل، میشل رودریگز، تایرس گیبسون، کریس بریجز و سونگ کانگ و نیز کارگردان آن لوییس لتریر حضور داشتند. در مکزیک، فرانسه و ژاپن نیز رویدادهایی برگزار شد.

این استودیو از ابتدای فوریه مجموعه‌ای را با عنوان «تریلرهای میراث» منتشر کرده که هر روز با تمرکز بر یکی از بازیگران فیلم بوده است.

با انتشار تریلر فیلم که درچندین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هم‌زمان منتشر شد در اینستاگرام در روز ۱۰ فوریه نزدیک به ۳۰درصد از کل بازدیدهای این پلتفرم را به خود اختصاص داد. در تیک‌تاک ۲۵ درصد، در فیس بوک ۲۲ درصد، در یوتیوب ۱۸ درصد و در توییتر هم ۶ درصد بازدیدها به تماشای تریلر این فیلم اختصاص یافت.

«سریع ایکس» را جاستین لین، زک دین و دن مازو نوشته‌اند و دیزل، لین و نیل موریتز از جمله تهیه‌کنندگان آن هستند.

این فیلم ادامه «F۹» است که سال ۲۰۲۱ اکران شد و دهمین فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» است. فیلمبرداری این قسمت بهار ۲۰۲۲ شروع شد و تا آگوست طول کشید و نام آن هم همزمان با شروع فیلمبرداری اعلام شد. این فیلم با بودجه ۳۴۰ میلیون دلاری تولید شده و پنجمین فیلم بودجه بالا در تاریخ سینماست. لندن، رم، تورین، لیسبون و لس‌آنجلس از لوکیشن‌های این فیلم بوده‌اند.

«فست اکس» قرار است از ۱۹ ماه می(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) راهی سینماهای سراسر جهان شود.