تشریح تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در پایتخت

تشریح تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در پایتخت گفت: ضمن آرزوی قبولی طاعات برای همه هموطنان به خصوص همشهریان تهرانی پلیس راهور تهران بزرگ در شب‌های قدر تمهیدات ویژه ترافیکی خواهد داشت و با حضور صددرصدی در اطراف محل‌های برگزاری مراسم شب قدر به خصوص امام زاده‌ها، تکایا و حسینیه‌ها نسبت به تسهیل تردد و نظم بخشیدن به رفت و آمد حاضرین در مراسم اقدام خواهد داشت. ضمن اینکه ممکن است در برخی معابر که در اختیار مراسم قرار گیرد محدودیت‌های تردد مقطعی داشته باشیم.

حمیدی افزود: تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین که در حالت عادی در ساعت ۲۳۰۰ تا ۰۵۰۰ آزاد است در شب‌های قدر در معابر شهر تهران ممنوع است و پلیس ضمن اعمال قانون نسبت به توقیف کامیون‌ها اقدام خواهد کرد.

حمیدی در پایان توصیه کرد: با توجه به اینکه بسیاری از حاضرین در مراسم شب قدر و مراسم عزاداری شب شهادت مولای متقیان علی (ع) با پوشش تیره حاضر خواهند شد رانندگان می‌بایست با دقت و توجه لازم و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد نمایند و از توقف و پارک خودرو در محل‌های ممنوع که منجر به سلب آسایش دیگران و بر هم زدن نظم است خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: بدیهی است همکاران من در معابر مختلف در خصوص راهنمایی پارک خودروهای شرکت کنندگان در مراسم راهنمایی لازم را خواهند داشت. ضمن اینکه معابر بزرگراهی نیز با توجه به افزایش تردد تا سحر تحت نظارت و توجه پلیس است.

منبع : مهر