تعطیلاتی جذاب با سفر به کردان، مناسب هر سلیقه ای

تعطیلاتی جذاب با سفر به کردان، مناسب هر سلیقه ای

به گزارش تابناک با تو همیشه و در هر شرایطی، سفر کردن می‌تواند حال و هوای آدم را عوض کند. در میان روزهایی که به هم شباهت دارند، باید راهی سفر شد تا شوق زندگی دوباره خودش را نشان دهد. گاهی اوقات فرصت ما برای سفر فقط یک یا دو روز است. اما خوشبختانه برای سفری این اندازه کوتاه هم مقصدهای دیدنی زیادی وجود دارد. روستای کردان یکی از آنهاست.

اگر برای سفر دنبال مقصدی جذاب، خوش آب و هوا و جذاب هستید، کردان را در گزینه‌های خود قرار دهید. ساکنین تهران کردان را یکی از مناسب‌ترین مقصدهای گردشگری را برای اجاره ویلا اطراف تهران می‌دانند و برای تعطیلات خود به آن سفر می‌کنند. این روستا حوالی کرج واقع شده و با ویلاهای متنوعی که دارد، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای اطراف تهران است.

کردان کجاست؟


کردان کجاست؟ روستای کردان در نزدیکی شهر کرج قرار دارد. این روستای خوش آب و هوا که قدمت زیادی دارد، از طبیعتی فوق‌العاده و هوایی بی‌نظیر برخوردار است. به همین منظور در این روستا انواع ویلا ساخته شده تا به گردشگرهای این منطقه اجاره داده شود. روستای کردان دارای انواع جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی است که این منطقه را به جایی جذاب برای هر نوع سلیقه بدل می‌کند. فاصله کردان تا تهران حدود ۶۸ کیلومتر است و برای تعطیلات آخر هفته بهترین گزینه محسوب می‌شود.
مساحت قسمت مسکونی روستای کردان ۱۰۴ هکتار است که در بافت طبیعی بسیار زیبایی قرار گرفته است. ویلاهای کردان دارای درختان زینتی زیبایی هستند که بافت طبیعی کردان را هزار رنگ جلوه می‌دهد. این منطقه روستایی هیچ ساختمان بلندی ندارد. چشم انداز همه ویلاهای کردان شگفت‌انگیز است. در این روستای زیبا که رودخانه‌ای از وسط آن می‌گذرد، از هیچ نوع آلودگی خبری نیست. تنها صدایی که در کردان می‌شنوید، صدای طبیعت است. صدای باد که از میان درختان می‌گذرد، صدای جریان خروشان رودخانه، صدای پرندگانی که بالای سرتان پرواز می‌کنند و … صداهایی هستند که در طول اقامت خود در کردان از شنیدن آنها لذت می‌برید و آرامش را کاملا احساس می‌کنید.
مسیر دسترسی به این روستا از کرج به سمت آزاد راه قزوین است و فاصله آن تا تهران کمتر از یک ساعت است. کردان جاهای دیدنی زیادی دارد که از میان آنها می‌توان به برج مقبره کردان که یادگار عصر سلجوقی است، پل قدیمی بانو صحرا کردان، رودخانه کردان، کوه‌های زیبا و سبز، دهکده تفریحی کردان و سایت پروازی اشاره کرد. در دهکده تفریحی کردان می‌توانید از تفریحات جمعی مانند والیبال، فوتبال و بسکتبال لذت ببرید. شنا و سوارکاری نیز از جمله تفریحات پر طرفدار دهکده تفریحی کردان هستند. در سایت پروازی کردان نیز امکان پرواز بر فراز این روستای زیبا برای شما فراهم است. تفریحاتی چون پاراگلایدر رویای پرواز در آسمان را عملی می‌کنند.

انواع ویلا در کردان


در روستای کردان متناسب با تنوع روحیه و سلیقه افراد مختلف، ویلاهای متنوعی با امکانات گوناگون به مسافران اجاره داده می‌شوند. این ویلاها در طراحی، امکانات اولیه و امکانات خاص، چشم‌انداز، وسایل تفریحی داخل ویلا و مساحت ویلا دارای قیمت‌های مختلفی هستند. فهرست اجاره ویلا در کردان را می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن جاباما مشاهده کنید. این مجموعه تخصصی اجاره اقامتگاه، به هر کدام از ویلاهای اجاره‌ای کردان صفحه‌ای اختصاص داده است.

افرادی که کردان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند، مشخصات و جزییات هر ویلا را در صفحه اختصاصی ویلا مشاهده می‌کنند. کاربران پس از انتخاب ویلای مورد نظر خود، در سایت یا اپلیکیشن این مجموعه ویلای انتخابی خود را رزرو اینترنتی کرده و راهی کردان می‌شوند.

در کردان ویلای دوبلکس و لوکس اجاره کنید!


انواع ویلاهای دوبلکس کردان دارای امکانات و تجهیزات خاصی هستند که اقامت شما را به اقامتی لوکس تبدیل می‌کنند. در اغلب این ویلاها امکانات تفریحی مانند میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، استخر، سونا، جکوزی و آلاچیق در فضای سبز دارند. مسافرانی که در ویلاهای لوکس کردان اقامت می‌کنند، خاطرات بسیار متفاوتی را برای خود رقم می‌زنند.
ویلاهای دوبلکس کردان دارای متراژهای مختلف هستند. ویلاهای دو خوابه، سه خوابه، چهار و پنج خوابه در منطقه کردان به مسافران اجاره روزانه داده می‌شوند. امکانات آشپزی، پارکینگ، تلویزیون و گیرنده دیجیتال، مبلمان شیک، بالکن، باربیکیو و … از جمله امکانات رفاهی ویلاهای دوبلکس و لوکس در کردان هستند.

اجاره ویلاهایی با استخر آب گرم در کردان


یکی از ویژگی‌های جذاب کردان به خصوص در فصل‌های سرد سال، وجود ویلاهایی در آن با استخر آب گرم است. این ویلاها محبوب‌ترین ویلاهای کردان هستند و قیمت آنها در بازه ششصد هزار تا چهار میلیون تومان متغیر است. به تناسب دیگر امکانات و تجهیزاتی که هر ویلا دارد، قیمت اجاره روزانه آن فرق دارد. ویلاهای بزرگتر با تعداد اتاق‌های بیشتر که برای سفرهای دسته جمعی مناسب هستند، قیمت اجاره بالاتری نسبت به ویلاهایی با مساحت کمتر هستند.

درتمام ویلاهایی که دارای استخر آب گرم هستند، امکانات اولیه مانند تخت خواب، مبلمان، تلویزیون و گیرنده، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، آشپزخانه، گاز، یخچال، امکانات کامل آشپزی و … هستند. اغلب ویلاهای کردان دارای بالکن، باربیکیو، محوطه فضای سبز و پارکینگ هستند.

تجربه اقامتی ویژه در ویلاهای لاکچری کردان


اگر شرایط تجربه سفری لاکچری را دارید، به شرایط اجاره روزانه ویلاهای لاکچری کردان در جاباما سر بزنید. ویلاهای لاکچری کردان هیچ چیزی کم ندارند. هر آنچه برای اقامتی لاکچری در رویای خود دارید، در ویلاهای لاکچری و لوکس کردان تجربه می‌کنید. اغلب این ویلاهای لاکچری هم استخر سرپوشیده و رو باز، هم استخر آب گرم دارند. وجود مینی بار، آشپزخانه بسیار مجهز، اتاق‌ خواب‌های رویایی، چشم انداز شگفت انگیز، باغ گل و درختان زینتی، آلاچیق‌های خاص و … از ویژگی‌های ویلاهای لاکچری کردان هستند. قیمت اجاره روزانه این ویلاها در کردان بین ۲ تا ۵ میلیون متغیر است.

اجاره سوئیت و آپارتمان مبله برای اقامتی ارزان در کردان


اگر قصد دارید سفری ارزان را برای آخر هفته خود برنامه ریزی کنید، سوئیت و آپارتمان‌های مبله در کردان را به صورت آنلاین اجاره کنید. در این اقامتگاه‌ها که قیمت اجاره بسیار مناسبی بین سیصد تا ششصد هزار تومان دارند، تمام امکانات اولیه برای اقامتی آسان و امن در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. امکانات آشپزی، تخت خواب، گاز، یخچال، وسیله گرمایش و سرمایش، تلویزیون و گیرنده، سرویس بهداشتی و حمام از جمله امکانات اولیه این اقامتگاه‌ها هستند.