تلاش النصر برای جذب قرضی پیانیچ/ 5 بازیکن بارسا در لیست خروجی

تلاش النصر برای جذب قرضی پیانیچ/ 5 بازیکن بارسا در لیست خروجی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده میرالم پیانیچ در بارسلونا در حالی همچنان در هاله‌ای از ابهام است که حالا خبر می‌رسد که او پیشنهادی از یک باشگاه آسیایی دریافت کرده است. جرارد رومرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی خبر داد؛ باشگاه النصر خواهان جذب قرضی این هافبک بوسنیایی از بارسلونا شده و حاضر به پرداخت 70 درصد دستمزد وی شده است اما بارسلونا این پیشنهاد را رد کرده و تنها با انتقال قطعی این بازیکن موافقت می‌کند.

رومرو همچنین خبر داد؛ توماس مونیه مدافع بلژیکی بوروسیا دورتموند به مدیران این باشگاه آلمانی درخواست جدایی داده و خواهان پیوستن به بارسلونا شده است. دو باشگاه در حال حاضر در مرحله پیشرفته‌ای از مذاکرات برای انتقال این مدافع 30 ساله به جمع کاتالان‌ها هستند.

این خبرنگار اسپانیایی همچنین مدعی شد؛ متئو آلِمانی مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا در حال کار بر روی پروژه خروج سرجینیو دِست به صورت قطعی، میرالم پیانیچ به صورت قطعی، عبدالصمد ازلزولی به طور قرضی، پی‌یر امریک اوبامیانگ به صورت قطعی و مارتین بریت‌ویت با فسخ قرارداد است.

جرارد رومرو همچنین خبر داد که دو باشگاه بارسلونا و چلسی در آستانه توافق برسر انتقال اوبامیانگ ۳۳ ساله به جمع آبی‌پوشان لندنی هستند. چلسی برای جذب مهاجم پیشین آرسنال 23 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت خواهد کرد و بند پاداش‌هایی هم در قرارداد طرفین وجود خواهد داشت.

رومرو همچنین خبر داد که بارسلونا همچنان در تلاش برای به خدمت گرفتن برناردو سیلوا، بازیکن مورد علاقه ژاوی از منچسترسیتی است و مدیران باشگاه از این بابت هنوز ناامید نشده‌اند. پپ گواردیولا اخیراً گفته بود که هافبک پرتغالی‌اش این فصل هم در منچسترسیتی خواهد ماند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم