تماشای بی نهایت فیلم های آموزشی در فرادرس، فراتر از یک کلاس درس

تماشای بی نهایت فیلم های آموزشی در فرادرس، فراتر از یک کلاس درس

دنیای امروز دنیای پیشرفت روزافزون تکنولوژی است. با توجه به رشد روز افزون و دسترسی و راحت کاربران به اینترنت امروزه خیلی از مسائل دنیا از طریق اینترنت انجام میشود و به جرات میتوان گفت امروزه اینترنت جزئی از زندگی روز مرره شده است. و خیلی از افراد برای تامین نیاز و سوالات خود مدت زمانی از وقت خود را در اینترنت سپری میکنند.

در دنیای امروزه وقت و زمان هر انسانی از همه چیز برای او مهم تر است، با پیشرفت تکنولوژی دیگر برای دانش و اموزش های مورد علاقه و آموزش هایی که به آن نیاز دارید نیازی به شرکت در کلاس های حظوری نخواهید داشت و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اموزش ها و مطالب مورد علاقه خود را در اینترنت و به صورت آنلاین دنبال کنید چرا که شرکت‌ در دوره‌های آموزشی آنلاین به مراتب ساده‌تر، ارزان‌تر و پر سودتر از دوره‌های آموزشی حضوری است.

یکی از مزیت‌های حضور در دوره آنلاین آزادی عملی است که در برنامه ریزی حضور در کلاس دارید. اما بهتر است خودتان با برنامه ریزی دقیق در ساعت‌هایی معین آموزش‌ها را ببینید. بسیاری از افراد با توجه به مشغله های بالایی که در زندگی خود دارند امکان شرکت در کلاس های حضوری برای یاد گیری مطالب و یا آموزش های مورد علاقه خود را ندارند. و اما امروز سایت های به وجود امده اند که با مراجعه به ان ها میتوانیم بسیاری از نیاز های اموزشی خودمان را رفع کنیم، و با برنامه ریزی خودمان، ساعت و مکان مورد علاقه خودمان، به تماشا و یادگیری چیز هایی که به ان ها علاقه داریم بنشینیم.

امروز در تازه ترین ها قصد داریم وب سایتی رو معرفی کنیم که با مراجعه به آن میتوانید از بی نهایت فیلم های اموزشی استفاده کنید ، که از زمانی که پروژه راه اندازی آن استارت خورد در مدت زمان کوتاهی موفق به کسب عنوان بهترین پروژه انلاین آموزشی ایران شد. و در حال حاضر جزو ۵۰ سایت بزرگ ایران می باشد.

فرادرس

سایت بزرگ فرادرس مرجع فیلم های آموزشی در ایران میباشد که با مراجعه  به آن به جرات میتوان گفت میتوانید تمامی نیاز های آموزشی خود در حوزه مهندسی ودانشگاهی را رفع کنید.

به گغته مدیران سایت فرادرس تاکنون نزدیک به ۱۴۰۰۰ ساعت آموزش آنلاین، در زمینه‌‌ها و رشته‌های مختلف، ارائه شده‌اند و این آموزش‌ها در اختیار بیش از ۹۰۰ هزار دانشجوی آنلاین در سراسر ایران و خارج از کشور قرار گرفته‌اند. آموزش‌های فرادرس، به صورت ویدئویی تهیه و ضبط می‌شوند و در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

معرفی سایت فرادرس

با ورود به سایت فرادرس در صفحه اصلی سایت میتوانید عنوان آموزشی که به دنبال آن هستید را سرچ کنید و در بین مطالب سرچ شده آموزش های مورد نیاز خود را انتخاب کنید، ویدیو های قرار گرفته در فرادرس دارای کیفیت بالایی هستند و هیچ گونه مشکلی از لحاظ کیفیت تصویر یا صدا نخواهید داشت. بعلاوه میتوانید از تخفیفاتی که برای خرید بعضی از مطالب اموزشی  قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید.

با کمی اسکرول صفحه میتوانید موضوعات و محورهای آموزشی منتخب را ببینید و در میان آن ها آموزش هایی که برای حل مشکلات خود به دنبال ان ها میگردید و یا حتی اموزش هایی که به یادگیری ان ها علاقه دارید را دنبال کنید.

همچنین دسته بندی های کاملا مرتب و مفهوم می باشد تا به راحتی بتوانید مطالب و موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنید و از فیلم های اموزشی تهیه شده توسط فرادرس استفاده کنید.

همکاری با فرادرس

فرا درس تنها برای آموزش نیست بلکه مدیران این وب سایت این امکان را به کاربران خود می دهند که کاربرانی که توانایی های خاصی مانند آموزش و تدریس ، همکاری اجرایی ، همکاری فنی ، و نویسندگی و ترجمه را دارند میتوانند با استفاده از هنر خود در این سایت مشغول به کار شوند.

تدریس در فرادرس

عزیزانی که توانایی تدریس و اموزش دادن را دارند میتوانند با سایت فرا درس همکاری داشته باشند و فیلم های آموزشی خود را بسازند، توجه داشته باشید که آموزش‌های منتشر شده، با ذکر نام مولف، در وزارت ارشاد ثبت رسمی می‌شوند و تحت حمایت حقوقی وزارت ارشاد قرار می‌گیرند. در کنار این موضوع، از بعد مادی نیز فرادرس پلن‌هایی را برای پرداخت به مدرسین ایجاد کرده‌است.

همکاری نویسنده و مترجم

فرادرس همواره جهت ارتقا و بهبود فعالیت های خود در تلاش است به همین جهت قصد دارد فعالیت های خود را در رشته های مورد نظر خود توسعه دهد. در همین راستا افرادی که توانایی نویسندگی یا مترجمی را دارند به صورت حضوری و تمام وقت استخدام میکند.

افرادی هم که توانایی همکاری در امور اجرایی و فنی را هم دارند میتوانند با فرادرس همکاری داشته باشند. که با مراجعه به قسمت همکاری با ما در سایت فرادرس میتوانند از شرایط و تخصص های مورد نیاز مطلع و در صورت دارا بودن شرایط با این مجموعه همکاری داشته باشند.

مجله فرادرس

وب سایت بزرگ فرادرس دارای قسمت ها و بخش های وسیعی است از جمله این بخش ها مجله فرادرس می باشد که با مراجعه به این بخش می توانید از مطالب خواندی و اموزشی بسیار زیادی از جمله برنامه نویسی ، بورس و تکنیکال ، مطالب مهندسی و هوش مصنوعی ، سلامت ، پزشکی و روانشناسی ، ادبیات و اقتصادی و طراحی و گرافیک ، علوم انسانی ، کسب و کار و موفقیت و … به صورت رایگان استفاده کنید. مجله فرادرس روزانه مطالب اموزشی و خواندنی زیادی را در حوزه ها و پخش های مختلف تولید و انتشار می دهد. که با خواندن ان ها می توانید دانش های بسیار زیادی را کسب کنید.

آدرس وب سایت

www.faradars.org