تندروان: افغانستان با جان و دل بازی کرد/ از نظر فنی برتر بودیم

تندروان: افغانستان با جان و دل بازی کرد/ از نظر فنی برتر بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال شهداب ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت مقابل کام‌ایر افغانستان به میدان رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب در مورد این پیروزی گفت: معمولا بازی کردن مقابل تیم‌هایی که به شکلی گمنام هستند، سخت است. نماینده افغانستان با جان و دل بازی کرد و حتی گاهی ما را تحت فشار قرار داد. البته از نظر فنی برتر بودیم و بازی را کنترل کردیم.

وی در ادامه افزود: به بازیکنان شهداب بابت این پیروزی و همچنین تیم افغانستان که برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده است، تبریک می‌گویم. امیدوارم کشورهای زیادی فعالیت خود را در والیبال شروع کنند چون شغل ما والیبال است و دوست داریم این رشته همیشه در اوج باشد.

تندروان در مورد مسابقه برابر نماینده چین‌تاپیه در آخرین دیدار مرحله مقدماتی گفت: چین تایپه در اولین رقابت مقابل افغانستان به برتری رسید. همیشه باکیفیت است و جزو تیم‌های سطح یک و دو آسیا است. معمولا ۲۵ بازیکن هستند که به تناوب در مسابقات شرکت می‌کنند. بعد از بازی امروزشان با عراق از این تیم آنالیز بهتری خواهیم داشت تا فردا بازی بهتری به نمایش بگذاریم.