تهیه ۳۴ دستورالعمل خشونت برای اغتشاشات ازسوی رسانه های بین المللی

تهیه ۳۴ دستورالعمل خشونت برای اغتشاشات ازسوی رسانه های بین المللی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه در حاشیه مراسم تجلیل از فرماندهان و کارکنان تحریم و تهدید شده از سوی استکبار جهانی در جمع خبرنگاران گفت: ما از روش‌های مختلف استفاده می‌کنیم تا بتوانیم یک صحنه ناآرامی را مدیریت کنیم، به همین دلیل در هر سالی و در هر نا آرامی اجتماعی، رفتاری مناسب به شرایط داریم.

وی از ترویج خشونت از سوی رسانه‌های بین المللی و دشمنان در حوادث مختلف ایران خبر داد و گفت: ۳۴ دستورالعمل خشونت از رسانه‌های بین‌المللی و صاحب نام برای ترویج خشونت اعلام شد تا به مردم یاد دهند که چطور به اموال عمومی آسیب بزنند و چگونه به ماشین‌ها و موتورها و اموال عمومی و مراکز پلیس خسارت وارد کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه گفت: ترویج خشونت از آنها و توسعه آرامش از ما باعث شد آنها به هدفشان نرسند و ناآرامی‌های اجتماعی با رفتارهای نرم برطرف شد.

کرمی ادامه داد: فتنه ۹۸ نهایتاً ۴۸ ساعته و حوادث ۹۶ نهایتاً ۷ روزه کار جمع شد و حتی در تنش‌های آبی خوزستان و اصفهان برخلاف هزینه کرد دشمن برای به آشوب کشیدن صحنه موفق نبودند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای ما حرفه‌ای هستند و صحنه‌ها را به آرامی کنترل می‌کنند و در نهایت دشمن از شدت عصبانیت به تحریم‌ها روی آورد.

فرمانده یگان‌های ویژه در پایان بیان کرد: ما با برخی از کشورها ارتباط داریم که آنها اصلاً کاری به تحریم‌های آمریکا ندارند و ارتباطات ما ادامه دارد. فکر و عقیده ما در خارج از کشور طرفداران زیادی دارد و این فکر و عقیده را هیچ نهادی نمی‌تواند تحریم کند.

منبع : مهر