تور ایرانگردی و جاذبه های ایران در : مجله گردشگری توریستی ها

تور ایرانگردی و جاذبه های ایران در : مجله گردشگری توریستی ها

مسلماً یکی از لازمه‌های هر سفری داشتن اطلاعات مناسب از مقصد سفر می‌باشد؛ ما در مجله گردشگری توریستی‌ها سعی کرده‌ایم که برای تمام مسیرهای توریستی داخلی و خارجی بهترین اطلاعات را اعم از جاذبه‌های گردشگری و معرفی هتل‌ها تاپ هر مسیر و هم‌چنین بهترین برگزارکنندگان هر تور گردآوری کرده‌ایم. شما در این مجله گردشگری می‌توانید به تفکیک تور‌های داخلی و تورهای خارجی به راحتی به اطلاعات توریستی مقصد مورد نظر دسترسی پیدا نمایید.

تور خارجی

یکی از بهترین بخش‌های مجله توریستی‌ها صفحه معرفی تور خارجی است، که شما در این صفحه اطلاعات کامل گردشگری بهترین مسیرهای تور خارجی را می‌توانید مشاهده نمایید؛ شما با مراجعه به بخش تور خارجی این مجله گردشگری می‌توانید به تفکیم مسیر مورد نظر اطاعات جاذبه‌های گردشگری را برای مقصد سفر خود ببنید. همچنین تاریخ و جغرافیای مقصد خارجی خود را مطالعه کنید. برای هر مسیر تورهای خارجی صفحات هتل‌های منخب مسیر نیز در نظر گرفته شده است. همچنین بهترین برگزار کنندگان تورهای خارجی نیز به همراه اطلاعت تماس در صفحه تور مورد نظر درج شده است تورهای خارجی از جمله : تور استانبوا، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور دبی ، تورهای اروپا ، تور کانادا ، تور هند و.. همگی در مجله گردشگری توریستی‌ها موجود می‌باشد.. لازم به ذکر هست بخش تور تخفیف دار خارجی نیز در مجله گردشگری توریستی‌ها وجود دارد که پکیج‌های تخفیف خورده تور‌های خارجی روز در آنجا درج شده است.

تور داخلی

با توجه به شرایط دنیا و ایران امروزه بهترین انتخاب سفر شرکت در تور داخلی و سفر به مکان‌های توریستی و گردشگری ایران می‌باشد؛ ما در مجله گردشگری تورستی‌ها بهترین تورهای داخلی را برای مسیر‌های پر طرفدار به همراه اطلاعات کامل برای هر مسیر داخلی گرد آوری کرده ایم. در صفحه تور داخلی شما می‌توانید تمامی جاذبه‌های شهرهای توریستی داخلی را مشاهده نمایید، بهترین هتل‌های را برای تور داخلی خود بشناسید و در نهایت بهترین برگزار کنندگان تور داخلی در مسیر هدف سفر خود را بشناسید و با ایشان از طریق اطلاعات تماس درج کننده برگزاکننده تور داخلی ارتباط برقرار نمایید. بهترین مسیرهای تور‌های داخلی عبارتند از: تور ایرانگردی ، تور کویر ، تور شمال ، تور کیش ، تور مشهد ، تور شیراز ، تور قشم و… که برای همه مسیرهای داخلی مذکور توضیحات کامل و تورهای متنوع در توریستی‌ها وجود دارد ؛ که شما حتی در بخش تخفیف خورده می‌توانید تورهای داخلی تخفیف دار نیز با شرایط و قیمت مناسب تر پیدا نمایید.

تور ایرانگردی

از جذاب ترین تورهای داخلی می‌توان به تور ایرانگردی اشاره کرد؛ در مجله گردشگری توریستی‌ها در کنار تمامی اطلاعات گردشگری صفحه ویژه برای تور ایرانگردی در نظر گرفته اید که در این بخش میتوانید تمامی اطلاعات مربوط به جاذبه‌های ایران و آثار ملی ایران و مقاصد برگزیده تورهای ایرانگردی را پیدا کنید و درباره آنها بخوانید. همچنی برگزارکنندگان رسمی تور ایرانگردی به شما معرفی شده اند که شما می‌توانید با بهترین قیمت و تخفیف‌های خاص تورهای ایران گردی را از این سرویس‌های معتبر گردشگری خریداری نمایید.  در این سبک تور معمولا چندین شهر و جاذبه ایران مورد هدف بازدید قرار میگیرد و شرکت در تور ایرانگردی این مزیت را برای شما دارد که در یک سفر جذاب و گروهی به جز بازدید از چندین شهر با تعدادی از ایرانگردان خوب مثل خودتان دوست شوید و حتی سفرهای بعدی را با هم برنامه ریزی نمایید.

جاذبه های گردشگری ایران

همچنین در بخش تور های داخلی و صفحه ایرانگردی این مجله گردشگری می توانید با تمامی جاذبه های توریستی کشور ایران آشنا شوید و بهترین و کامل ترین و مفید ترین اطلاعات را درباره جاذبه های ایران مشاهده نمایید. به تفکیک شهرهای توریستی از جمله یزد، اصفهان ، شیراز ، کیش ، مشهد ما در مجله گردشگری توریستی ها جاذبه های معروف این شهرها را به شما معرفی کرده ایم و همچنین برای جاذبه های تک و خاص در سایر استان ها و شهرهای ایران مطلب جداگانه ای برای جاذبه گردشگری در نظر گرفته ایم. بهترین جاذبه های گردشگری ایران را با مراجعه به صفحه ایرانگردی مجله توریستی ها بشناسید و به آنها سفر کنید و از جاذبه های ایران و دیدن آن لذت ببرید. همچنین تورهای ایرانگردی و آژانس های رسمی برگزار کننده تورهای ایرانگردی و مرتبط به مقصد جاذبه های ایران نیز در صفحه مذکور معرفی شده است.

تعدادی از جاذبه هایی که در صفحه مذکور می توانید مشاهده نمایید:

جابه های گردشگری شیراز

جابه های گردشگری اصفهان

جابه های گردشگری یزد

جابه های گردشگری کیش

جابه های گردشگری مشهد

جابه های گردشگری قشم

کلوت های شهداد

روستای درک

جزیره هرمز

گنبد سلطانیه

معبد زیگورات چغازنبیل

ارگ کرمان

باغ شاهزاده ماهان

پل ورسک

و…

تور شمال

مقصد توریستی جذاب شمال کشور ایران قطعا از انتخاب‌های همه ما برای یک تور داخلی میباشد؛ که ما در مجله گردشگری توریستی‌ها بهترین تورهای شمال و مقاصد و شهر‌های جذاب شمال را به شما معرفی کرده ایم. اگر میخواهید برگزار کنندگان رسمی تورهای داخلی شمال را بشناسید حتما به صفحه تور شمال توریستی‌ها سر بزنید. از جمله تورهای شمال پر طرفدار می‌توان به : تور ماسال ، تور فیلبند ، تور رامسر ، تور نمک آبرود و… اشاره کرد. سفرهای جذاب و تورهای یک روزه و دو روزه و سه روزه شمال که قطعا برای یک سفر آرامش بخش به شما کمک شایانی خواهد کرد. پس قبل انتخاب تور شمال صفحات توریستی ها بهترین مجله گردشگری ایران را برسی نمایید.

بهترین تورهای کویر

از جمله تورهای داخلی که اغلب شش ماهه دوم سال برگزار میشود تور به کویرهای ایران میباشد از جمله : تور کویر مصر، تور کویر کاراکال ، تور کویر مرنجاب ، تور کویر و کلوت‌های شهداد و… که تمامی این کویرها و تورهای کویر گردی مذکور در صفحه تور کویر مجله گردشگری توریستی‌ها معرفی شده است. سفر به جذاب ترین کویرهای ایران که دارای امکانات توریستی و خدمات رفاهی مناسب می باشند در قالب بهترین پکیج های تور کویر گردی به شما معرفی شده اند.

تور طبیعت گردی

شرایط عالی و منحصر به فرد تورهای طبیعت گردی نیز در مجله توریستی ها بررسی شده است؛ و شما می توانید با مراجعه به صفحه تور طبیعتگردی در این مجله گردشگری بهترین برگزار کنندگان رسمی و دارای مجوز تور های طبیعتگردی را بشناسید و از طریق آنها اقدام به رزرو تور و سفر طبیعتگردی مورد نظر خود نمایید.

تورهای نوروزی

با توجه به تعطیلات طولانی نوروز ما در مجله گردشگری توریستی‌ها بهترین تورهای داخلی و تورهای ایرانگردی نوروزی را برای علاقه مندان به سفر در تعطیلات نوروز در نظر گرفته ایم. همچنین در صورت مساعد شدن شرایط تورهای خارجی نوروز نیز به شما معرفی خواهد شد. ولی قطعا در ایام نوروز بهترین انتخا تور ایرانگردی می‌باشد که تعداد زیادی به شما در مجله گرردشگری توریستی‌ها معرفی کرده ایم. فعلا تورهای نوروز ۱۴۰۰ با محدودیت‌های کرونیی برگزا خواهد شد و همچنین سفرهای خارجی امسال نروز محدود تر خواهد بود. ولی امید واریم برای تور نوروز ۱۴۰۱ شرایط سفر و تور به حالت عادی برگشته باشد و عمری باشد تا بهترین تورهای را برای تعطیلات نوروز چه داخلی و چه تور خارجی به شما معرفی نماییم.

با توضیحات داده شده درباره انواع تور‌ها لازم به توضیح هست همچنین یبخش‌های خدمات اخذ ویزا و خرید بلیط هواپیما و قطار نیز در مجله توریستی‌ها معرفی شده است. پس حتما قبل از شرکت در یک تور داخلی و یا تور خارجی به بانک اطلاعات گردشگری درج شده در مجله گردشگری توریستی‌ها سر بزنید و همچنین می‌توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام مجله گردشگری تورستی‌ها یا کانال تلگرام این سایت به راحتی به اطلاعات مفید توریستی برای یک تور و سفر خوب دسترسی داشته باشید.

آدرس سایت مجله گردشگری توریستی ها: www.touristiha.com

آدرس پیج اینستاگرام مجله گردشگری توریستی ها: https://www.instagram.com/touristiha

تور داخلی | تور خارجی | تور طبیعتگردی | تور ایرانگردی | تور کویر | تور شمال | تور نوروز | تور تخفیف خورده | جاذبه های گردشگری | جاذبه های ایران | دیدنی های ایران | ایرانگردی