ثروتم را با پلاستیک جمع کردم

ثروتم را با پلاستیک جمع کردم

گاها افراد توقع دارند برای داشتن پول زیاد باید بر روی محصولاتگران قیمت کار کرد تا بتوان به درآمد رسید و این درحالی است که می توان با محصولات کم سود بیشترین درآمد را به دست آوردو ثروتمند شد و هم اکنون این محصولات کاربردی را برای شما به اشتراک گذاشته ام.

پلاستیک فریزر

وسیله ای است که می تواند مواد غذایی را برای مدت طولانی بدون خراب شدن درون خود نگه دارد، این پلاستیک فریزر از موادی تولید می شوند که هیچگونه ضرری برای سلامت انسان ها ندارند و باید از موادی که مورد تایید وزارت بهداشت هست استفاده کنند زیرا به صورت مستقیم با سلامت افراد در تماس هستند، این کیسه ها باید از پلاستیک مقاوم تهیه شوند تا سریع پاره نشوند از این رو کیفیت آن ها باید بالا باشد، اما متاسفانه امروزه کیسه های فریزر بی کیفیت بسیاری وارد بازار شده که به آسانی پاره می شوند. کیسه فریزر از پرکاربردترین وسایل پلاستیکی است و همیشه در سبد خرید می باشند.

کیسه فریزرها دارای دوختی در قسمت پایین می باشند که این دوخت باید محکم و مناسب باشد زیرا در صورت قراردادن مواد غذایی بیشترین فشار به دوخت می آید در نتیجه باید به دوخت کیسه توجه کرد.

موادی که کیسه فریزر از آن ها تشکیل می شود اهمیت بسیاری دارد زیرا در صورت استفاده از مواد بی کیفیت سموم مواد شیمیایی وارد بافت غذا می شود و خطرناک است.

کیسه های فریزر در ابعاد استاندارد موجود هستند و سایزهای متفاوتی از آن ها تولید می شود، این کیسه ها به چند صورت رولی، زیپی، پاکتی، فله و … روانه بازار شده اند.

پلاستیک

ساختارهای ناهمگن به عنوان مثال پیوندهای پلیمری و یا ترموپلاستیکهای الاستومری هستند که از ترکیب فیزیکی فازهای مختلف پلیمرهای مختلف تشکیل شده اند. مخلوط های پلیمری دارای ترکیبات پلاستیک هم در فرآیندهای گرمایی ذوب می شوند.

کامپوزیت های پلاستیکی شامل یک ماتریس پلیمری و ذرات متحد یا الیاف است. در کامپوزیت ها نیز اگر از ترموپلاستیک ها به عنوان ماتریس استفاده شود قابلیت ذوب شدن را دارد و اگر از ترموست ها به عنوان ماتریس استفاده کنیم، قابلیت ذوب بر اثر گرما را نخواهد داشت.

رزین های ترموپلاستیک حاوی زنجیرهای ماکرومولکول هستند که هیچگونه اتصال عرضی بین زنجیره ها وجود ندارد. ماهیت و ساختار رزین های ترموپلاستیک بر روی مقاومت شیمیایی و مقامت در برابر اثرات محیطی مانند اشعه ماورا بنفش اثرگذار است.

به صورت طبیعی رزین های ترموپلاستیک بسته به نوع و ساختار مواد می توانند از شفاف تا مات متفاوت باشند. در مواد مات نور در داخل ساختار مولکولی پراکنده می شود و با افزایش ضخامت، انتقال مستقیم نور بسیار ضعیف می شود.

پلاستیک طبرستان

شرکت مجتمع پلاستیک طبرستان به عنوان یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان مخازن پلی اتیلن و محصولات پلی اتیلنی می پردازیم. در سال ۱۳۷۵ مجتمع پلاستیک طبرستان در شهرستان تاریخی ساری تاسیس شد.

پلاستیک طبرستان فعالیت تولیدی خود را در سال ۱۳۷۷ در زمینی در شهرک صنعتی شماره یک ساری آغاز نمود.از سال ۱۳۸۰ مجتمع پلاستیک طبرستان واحد صنعتی دیگری در جنوب کشور تاسیس نمود. در سال ۱۳۸۲ مجددا واحد مجتمع پلاستیک طبرستان در ساری اقدام به توسعه و نوسازی نمود. حضور مجتمع پلاستیک طبرستان در کنار مجتمع پلاستونیک و همچنین تعداد دیگری از مجتمع های تولید محصولات پلی اتیلنی در ساری و استان مازندران سبب شده است تا این استان به قطب تولید محصولات پلی اتیلنی در ایران تبدیل شوند و نیاز به چنین محصولاتی را در سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه تا حدود زیادی مرتفع نمایند.