ثروت خود را مدیون پتو مسافرتی هستم

ثروت خود را مدیون پتو مسافرتی هستم

بعد از تموم شدن سربازی ام به پیشنهاد داییم کسب وکار م را در حوزه حوله راه اندای کردم، کاربرد و ویژگی های حوله بسیار زیاد است و باعث شد این محصول خواهان بسیار زیادی داشته باشدو در نتیجه مرا به ثروت برساند در ادامه با انواع پتو آشنا خواهیم شد.

پتو مسافرتی خارجی

شکل ظاهری پتو مسافرتی  نیز در تعیین کیفیت و فروش ان بسیار حائز اهمیت است. وهمین طورقیمت پتو مسافرتی خارجی بسته به کیفیت و ظاهر پتو متغیر می باشد.

امروزه پتو مسافرتی ابریشمی خارجی در طرح پلنگی که از طرحهای سنتی ایرانی بوده و بسیار مورد توجه مردم ایران قرار می گیرد، به کشور وارد شده است.

مجموعه این سایت نیز چنین محصولی را در میان انبوهی از مدلها و طرحهای گوناگون پتوهای خود قرار داده است.

اگر قصد دارید پتویی با طرحهای قدیمی را بصورت عمده خریداری کنید نیز می توانید روی این مجموعه و محصولات آن حساب باز کنید.

البته توجه به طرحهای سنتی نباید تنها نکته ای باشد که مدنظر یک خریداری عمده برای فروش محصولات قرار می گیرد.

شما در هنگام خرید پتو باید محصولی تهیه نمایید که با سلیقه های گوناگون موجود در بازار این محصولات سازگاری داشته باشد و رده سنی جوان را نیز به سمت خود جلب نماید.

قیمت پتو چهارخونه

که استفاده از پتو چهارخانه و خرید عمده آن برای مجموعه های بزرگ و خوابگاه های دانشگاهی بسیار رایج و از کاربردهای اصلی این محصول است.

لذا بدیهی است که خریداران این محصولات تمایل دارند تا حد ممکن قیمت پتو چهارخونه را کاهش دهند، در ادامه مطلب به این دغدغه مهم خریداران نیز پاسخ داده خواهد شد.

اگر قصد دارید تا پتو چهارخانه مورد نیاز خود را با قیمت عمده خریداری نمایید، بهترین روش، خرید آن از تولیدکننده محصول است.

خرید از تولیدکننده روش ساده است، اما نکته ای باید در نظر گرفته شود این است که در خریدهای سنتی عمدتا امکان انجام چنین فرآیندی وجود ندارد.

استفاده از سایتهای فروش پتو چهارخانه موجب می شود تا قادر باشید کالای خود را با قیمت تولیدی و در زمان بسیار کوتاه تری خریداری نمایید.

بسیاری از مراکز آموزشی و اداره جات بزرگ نیاز دارند که برای کارمندان خود خوابگاه با امکانات کافی برقرار نمایند که قطعا پتو از بنیادی ترین این امکانات است.

استفاده از پتو مسافرتی یا همان پتو چهارخونه برای چنین شرایطی با توجه به کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی که دارد بسیار مفید واقع خواهد شد.

پتو دونفره گل برجسته

این کالای اساسی که برای هر منزلی مورد نیاز است در برند های مختلف و توسط کارخانه های متعددی تولید می شود.

قطعا قیمت پتو دونفره گل برجسته یا تک نفره که در طرح و نقش های مختلفی توسط تولیدکنندگان آن عرضه می شود متفاوت خواهد بود.

پتو گلبافت: برند گلبافت ۴۰ سال سابقه در تولید و عرضه پتو در بازار کشور را دارد، این برند مشهور بدون شک نخستین نامی است که پس از شنیدن کلمه پتو به ذهن مخاطب خطور می کند.

برند گلبافت یکی از کمپانی های معتبر در تولید محصولات و کالای خواب به شمار می رود.

مهم ترین مزیت پتو های این برند حفظ گرمای حداکثری می باشد به این ترتیب که پرز های پشمی موجود در تولیدات این شرکت به مقدار زیادی از انتقالسرما به زیر پتو جلوگیری می کنند.

این کمپانی پا به پای تغییرات سلیقه مشتریان خود پیش رفته و نوآوری های قابل توجهی در زمینه هماهنگی با نظر و سلیقه مخاطب انجام داده است.