جشنواره فروش ویژه چوبکده ایرانیان

جشنواره فروش ویژه چوبکده ایرانیان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خوشبختانه چندین سال است که صنعت ساخت مبلمان و وسایل چوبی مانند سرویس خواب در کشور ما پیشرفت قابل توجهی کرده است. چنین فرصتی برای مدت کوتاهی توانست نیاز خانواده‌های بسیاری را با قیمتی معقول تامین کند.

متاسفانه در حال حاضر با افزایش مدام تورم و نرخ دلار، امکان خرید محصولات ایرانی از بعضی از زوج‌های جوان سلب شده است. فروشگاه چوبکده ایرانیان که سابقه طولانی در تولید و عرضه انواع محصولات چوبی مانند مبل راحتی و مبل کلاسیک، انواع میز مانند میز ناهار خوری، میز جلو مبلی و عسلی و میز تلویزیون، انواع سرویس خواب چوبی و فلزی، تشک تخت خواب و پارچه مبلی دارد؛ اخیراً فرصت ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته است.

می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه، به‌صورت اینترنتی اقدام به خرید محصولات در نظر گرفته شده برای جشنواره فروش چوبکده ایرانیان کنید. به‌خصوص در شرایط فعلی همه‌گیری ویروس کرونا که واقعاً خرید اینترنتی به خرید حضوری ارحجیت دارد.

مزایای خرید اینترنتی از جشنواره فروش چوبکده ایرانیان

مدت طولانی است که در جهان فرصت خرید اینترنتی فراهم شده و کشور ما نیز از این مسئله مستثنی نبوده است. اگرچه در زمان خرید آنلاین، مشاهده حضوری کالا ممکن نیست اما به کمک تصاویر و توضیحات ارائه شده می‌توان بدون نگرانی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرد، حتی اگر یک دست مبلمان و میز ناهارخوری باشد!

از مزایای خرید آنلاین از جشنواره فروش چوبکده ایرانیان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجربه یک خرید بی‌دردسر در حداقل زمان. شما برای خرید اینترنتی از جشنواره فروش چوبکده ایرانیان، فقط کافی است که پشت مانیتور رایانه خود بنشینید و سری به وب‌سایت این فروشگاه بزنید. بدون آنکه نیاز باشد ساعت‌ها در خیابان‌های شلوغ پشت ترافیک بمانید و هزینه اضافی خرج کنید.

امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف در کوتاه‌ترین زمان. در هنگام خرید اینترنتی از جشنواره فروش چوبکده ایرانیان، شما می‌توانید با چند کلیک دست به مقایسه بزنید. حتی امکان مشاهده محصولات فروشگاه‌های دیگر نیز فراهم است. مطمئناً در این شرایط متوجه تفاوت قیمت فاحش جشنواره فروش مبلمان چوبکده ایرانیان با دیگر فروشگاه‌ها خواهید شد.

حفظ سلامت خود و اعضای خانواده. تجربه همه‌گیری ویروس کرونا برای همگان ثابت کرد که خرید اینترنتی کمک زیادی به حفظ سلامت ما می‌کند. به‌خصوص در مورد فروشگاه‌های پرمشتری و شلوغی مانند چوبکده ایرانیان!

جشنواره فروش ویژه چوبکده ایرانیان

نکات مورد توجه هنگام خرید اینترنتی از جشنواره فروش چوبکده ایرانیان

اگر قبلاً تجربه خرید اینترنتی وسایل اساسی منزل مانند مبلمان، میز ناهارخوری و سرویس خواب را نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هنگام مراجعه به جشنواره فروش چوبکده ایرانیان به نکات زیر توجه کنید:

ابعاد محصول مورد نظر. توصیه می‌کنیم ابتدا نگاهی به فضای منزل خود بیاندازید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید. ممکن است مبلمان زیبایی در جشنواره فروش چوبکده ایرانیان توجه شما را به خود جلب کند، اما از نظر طول، عرض و ارتفاع مناسب فضای نشیمن یا پذیرایی منزل شما نباشد.

جنس چوب. پیش از خرید انواع وسایل چوبی، اولین چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد جنس چوب است. از انواع چوب بادوام می‌توان به چوب راش، چوب گردو، چوب روس، چوب افرا، چوب بلوط، چوب توسکا و چوب سپیدار اشاره کرد. معمولاً محصولات مصنوعی مانند نئوپان و کامپوزیت‌، از مخلوط خمیر چوب، پلاستیک و صمغ تهیه می‌شوند و مقاومت چوب واقعی را ندارند.

سبک وسایل چوبی. شما سبک محصولات چوبی را باید براساس طراحی داخلی فضای منزل و اتاق خواب خود انتخاب کنید. از انواع سبک‌های موجود در جشنواره فروش مبلمان چوبکده ایرانیان می‌توان به مبل راحتی، مبل ال، مبل چستر، مبل تختخوابشو، کاناپه تختخوابشو و مبل کلاسیک اشاره کرد. انواع سرویس خواب نیز معمولاً در دو جنس چوبی و فلزی موجود هستند.

رنگ و جنس پارچه مبلمان. تجربه نشان داده است که پارچه‌های از جنس نایلون، پلی‌استر و الفین از پارچه‌هایی با جنس پنبه و پشم دوام بیشتری دارند. اگر دکوراسیون منزل شما تیره است، توصیه می‌کنیم مبلمانی با پارچه روشن انتخاب کنید. سرد یا گرم بودن رنگ پارچه مبلمان یا چوب آن تاثیر زیادی روی انعکاس نما و احساس مخاطب دارد.

فرصت خرید از جشنواره فروش چوبکده ایرانیان

جالب است بدانید که سابقه فعالیت فروشگاه چوبکده ایرانیان، تقریباً به یک دهه می‌رسد و تا به امروز توانسته با عرضه محصولات زیبا و باکیفیت، سهم قابل توجهی از فروش بازار ایران را جلب کند. تیم حرفه‌ای پشتیبانی این فروشگاه، همه روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۹:۳۰ پاسخگوی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات شما است. فقط کافی است که با تلفن ثابت ۴۱۲۵۶۷۵۰-۰۲۱ یا حساب کاربری واتس‌آپ و تلگرام آن به شماره تماس ۰۹۳۶۱۰۸۰۵۶۲ در ارتباط باشید.

اگر تمایل به خرید حضوری دارید، می‌توانید به آدرس تهران، آیت الله سعیدی، یافت آباد غربی، بعد از میدان معلم، سه راه دادسرا، بازار مبل جهان نما، انتهای پاساژ مراجعه کنید. با توجه به تخفیفات ارائه شده، پیشنهاد می‌کنیم فرصت خرید اینترنتی از جشنواره فروش چوبکده ایرانیان را از دست ندهید. پس از ثبت سفارش محصول در کوتاه‌ترین زمان به درب منزل شما ارسال خواهید شد.

منبع : مهر