جعفری: حاضر نشدن حریفان ما را از جریان مسابقات دور می‌کند/ مقابل ارومیه بازی راحتی نداریم

جعفری: حاضر نشدن حریفان ما را از جریان مسابقات دور می‌کند/ مقابل ارومیه بازی راحتی نداریم

مرضیه جعفری پس از پیروزی برابر ملوان بندرانزلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: بازی خوبی بود. تیم ملوان بندرانزلی تیم ریشه‌دار و خوبی است و خیلی بازی خوبی انجام داد.

وی افزود: ملوان برابر تیم ما باانگیزه ظاهر شد، اما بازیکنان ما خیلی خوب بودند و خیلی هم موقعیت داشتند.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم به تاثیر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر، گفت: تماشاچیانی که برای بازی ما آمده بودند خیلی خوب سازماندهی شده بودند و تیم مورد علاقه خودشان را تشویق می‌کردند که خیلی خوب بود، اما اگر باعث شوند اتفاقات دیگری رخ دهد خوب نیست. به هر حال تماشاگران در این مسابقه به بازی و تیم‌شان شور و هیجان خاصی داده بودند.

وی با ابراز رضایت از شرایط داوری تصریح کرد: داوری مسابقه خیلی خوب بود، شاید در آفسایدگیری اعتراض‌هایی بود اما در مجموع داوری خوب بود.

جعفری در خصوص بازی هفته هجدهم تیمش برابر همیاری آذربایجان غربی، گفت: بازی راحتی نیست، چون ارومیه بازیکنان خوبی دارد و باید تمام توانمان را بگذاریم و باید همه بازی‌های‌مان را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم در پایان گفت: لغو بازی با سنندج و برگزار نشدن مسابقات، ما را از جریان بازی دور می‌کند اما ما به تفاضل گل نیازی نداریم و باید بازی‌های‌مان را ببریم و ناراحتی ما از این بود که بازی نکردن تیم‌های مقابل ما باعث می‌شود از جریان مسابقه دور شویم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم