جواب جالب مورینیو به انتقاد کاسانو و کنایه‌اش به یوونتوس

جواب جالب مورینیو به انتقاد کاسانو و کنایه‌اش به یوونتوس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تحمل انتقاد و سکوت برابر آن برای ژوزه مورینیو سخت است و سخت‌تر هم می‌شود زمانی که انتقاد صورت گرفته از سوی کسی باشد که آقای خاص او را اصلاً قبول هم ندارد؛ یکی مثل آنتونیو کاسانو.

مهاجم ایتالیایی پیشین تیم‌‌های، رُم، اینتر و رئال مادرید به عنوان میهمان شبکه اینترینتی «بوبو‌تی‌وی» که مجری آن کریستین ویری دیگر مهاجم پیشین اینتر است، به اختلافات دیرینه‌اش با مورینیو دامن زد و درباره سرمربی پرتغالی رُم گفت: “برای مورینیو فوتبال اهمیت ندارد. فوتبال برای او فقط مانند یک سینماست.” منظور کاسانو از این حرف‌ها، واکنش‌ها و ژست‌های جنجالی آقای خاص در کنار زمین بازی و اظهارات بعضاً حاشیه‌ساز او در نشست‌های خبری  بود که مورینیو خیلی زود به آن جواب داد.

او پس از پیروزی یک بر صفر روز گذشته (شنبه) رُم مقابل تورینو گفت: هر کسی آزاد است انتخاب‌های خودش را داشته باشد و انتقاد کند اما زمانی که درباره سایرین صحبت می‌کنید، آن‌طوری که آنتونیو انجام می‌دهد، داستان فرق می‌کند. بعضی از ما در فوتبال کار می‌کنیم. او اما فقط می‌خواهد خوش باشد. کاسانو برای رم، اینتر و رئال مادرید بازی کرده است اما در مادرید تنها چیزی که از او به یاد مانده آن کت است و بس. در رم هم که فقط یک سوپرجام برد بدون آنکه در آن بازی کرده باشد. در اینتر حتی نتوانست در جام دوستانه لمباردی بازی کند. شما می‌دانید که من در اینتر چه بردم، همین‌طور در رئال مادرید و رُم. کاسانو ممکن است با من مشکل داشته باشد اما من با او مشکلی ندارم. من به کاسانو فقط یک چیز دارم که بگویم: “آنتونیو مراقب باش. برای تو 40 ساله و من 60 ساله، گاهی اوقات، اتفاقات مارکو لیوایایی رخ می‌دهد که کار را به جاهای باریک می‌کشاند.”

منظور مورینیو از کت، پوشش خزداری بود که کاسانو در بدو ورودش به مادرید برای قرارداد بستن با رئال به تن داشت. منظور او از لیوایا هم شایعات حاکی از درگیری او و کاسانو در یک جلسه تمرینی در زمان حضورشان در اینتر بود.

تیم فوتبال رئال مادرید , کارلو آنچلوتی ,

طعنه به یوونتوس

سفر رُم به تورین و پیروزی این تیم برابر تورینو، مورینیو را تحریک کرد که به تیم اول شهر یعنی یوونتوس هم طعنه‌ای بزند. تیم او با پیروزی‌اش در تورین، 53 امتیازی شد و بالاتر از میلان و اینتر در رده سوم جدول قرار گرفت. این شانس، جالوروسی را در موقعیتی خوب برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار داد، هر چند مورینیو مطمئن نیست که تیمش تا پایان فصل این جایگاه را حفظ کند.

مورینیو در پاسخ به سؤالی درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه و ماندن در میان ۴ تیم بالای جدول گفت: آیا شما مطمئن هستید که یوونتوس ۵۹ امتیاز ندارد؟ اینجا ایتالیاست.

منظور آقای خاص ۱۵ امتیازی است که از یوونتوس به عنوان مجازات سندسازی درباره حقوق پرداختی به بازیکنانش کسر شده است، امتیازاتی که اگر به حساب بانوی پیر برگردد، این تیم را ۶۰ امتیازی می‌کند و به رده دوم جدول می‌رساند و در آن صورت رُم به رده چهارم سقوط می‌کند.

انتهای پیام/