خرید توت خشک افغانستان

خرید توت خشک افغانستان

یکی از میوه جات خشک که خواص بالایی برای سلامت دارد توت خشک است که در طب سنتی نیز دارای طبع گرم و تری است بنابراین برای سرد مزاجان بسیار مفید می باشد، لذا در اینجا خواص آن در طب سنتی را بازگو می کنیم.

دارای ریز مغذیها، کاروتنوئید، کربوهیدراتها و ویتامینها است که با افزایش حجم خون از کم خونی پیشگیری می کند و همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز اشاره شد در درمان فشار خون نیز نقش موثری دارد، همچنین سلامت دستگاه گوارش، تقویت طحال و معده از دیگر خواصش است که به دلیل داشتن اسید مالیک و اسیدتانیک انواع چربی، نشاسته و پروتئین را جذب نموده و اسهالی که از سوء هاضمه نشات می گیرد نیز با این میوه خشک بهبود می یابد.

توت خشک حاوی آنتی اکسیدان قدرتمندی به نام رسوراترول است که از تصلب شراین پیشگیری می کند و به دلیل داشتن روتین است که محافظ روده بزرگ از سرطان می باشد، همچنین ضد ویروس، ضد التهاب، ضد حرارت کبد، ضد خونریزی و ضد فشارخون می باشد که از خونریزی داخل مغز و شبکیه چشم نیز جلوگیری می کند.

توت خشک بهبود دهنده عملکرد کبد و کلیه بوده که خشکی روده، یبوست و تشنگی را از بین می برد و به دلیل کالری پایینی که داشته برای کاهش وزن مفید می باشد، همچنین کاهش دهنده اختلالات جنسی در مردان است که خاصیت ضد پیری دارد و به علت داشتن آنتی اکسیدانی به نام آنتوسیانینها خاصیت ضد سرطانی دارد.

توت خشک افغانستان

توت خشک که دارای خواص زیادی است در انواع مختلفی همچون توت خشک تواضع در شهرها و کشورهای زیادی مانند: افغانستان، طرقبه، کردستان و مناطق گرمسیری مانند یزد تولید می شود.

از خاصیت های توت خشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی: به دلیل داشتن کربوهیدرات ها و کاروتنوئید ها ماده ای تقویتی می باشد که به درمان بیماری های زنان و فشار خون بالا کمک می کند.

سلامت دستگاه گوارش: توت خشک حاوی موادی است که به گوارش نشاسته، چربی و پروتئین ها کمک می کند و درمان خوبی برای مشکلات سوء هاضمه است.

رشد و زیبایی مو: توت خشک افغانستان با داشتن مواد مغذی که برای مو مفید است باعث تحریک رشد آن می شود و به بازیابی رنگ طبیعی موها و تغییر آن از خاکستری به سیاه کمک می کند.

تقویت کبد و کلیه: توت دارای ماده ای می باشد که باعث ترشح بزاق شده و کمبود مایعات بدن را رفع می کند در نتیجه برای عملکرد کبد و کلیه مفید می باشد.

ضد التهاب و پیری پوست : به دلیل وجود آنتوسیانین و رسوراترول که نوعی از آنتی اکسیدان ها می باشند خواص ضد التهابی و ضد پیری دارند.

خرید توت خشک

بهتر است بدانید که هنگام تهیه باید به نشان بهداشتی که روی بسته بندی آن درج شده است دقت داشته باشید همچنین باید به تاریخ مصرف آن هم توجه کنید بسیاری از این محصولات همچون توت خشک تواضع با بسته بندی مناسب و با کیفیت در مراکز فروش موجود می باشند.

خیلی از سود جویان هستند که این محصول را به صورت بی کیفیت به دست افراد می رسانند که فقط هزینه دریافتی برای آن ها مهم می باشد.

سیاری از تحقیقات نشان داده است که خوردن توت خشک به صورت ناشتا باعث بر طرف شدن سموم داخل بدن به خصوص معده می شود.

افرادی که دچار زخم معده هستند می توانند برای تسکین خود از این خوراکی استفاده کنند.

خیلی از بیمارانی که دچار فشار خون هستند از دارو های شمیایی برای کاهش این مشکل استفاده می کنند که این امر موجب رونق خرید توت خشک شده است همچنین توت خشک به علت دارا بودن ویتامین های فوق العاده می تواند جایگزین خوبی برای استفاده باشد.

جالب است بدانید آقایانی که دچار مشکلات جنسی هستند می توانند برای رفع این موضوع از این خوراکی بهره بگیرند.

لازم به ذکر است که این محصول ارتباط مستقیمی و عالی با کبد و طحال را دارد و می تواند این اجزا را از هر گونه بیماری در امان نگه دارد.

همچنین فرادی که دچار خشکی گلو و سرفه های شدید هستند می توانند از این محصول بهره مند شوند.

توت خشک به علت دارا بودن مواد معدنی خاص باعث می شود تا بدن سلامت خودش را حفظ کند و باعث طول عمر در افراد شود.