خرید سیمان سفید شمال

خرید سیمان سفید شمال

امروزه در ساخت و سازهای ساختمانی مصالح زیادی استفاده می شود که یکی از مهم ترین آنها سیمان سفید است که برای استحکام بیشتر عایق بندی و زیبایی و تزئین نمای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد، در مراکز خرید مصالح با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

سیمان از سیلیسسوم، رس و آلومینیوم، منیزیم، پتاسیم، سدیم، آهن و آهک تشکیل می شود که در کارخانجات تولیدی در دستگاه های مخصوص و تحت حرارت بالا به دست می آیند.

سیاهی سیمان به دلیل سولفات آهن و منیزیم و دود سوختن در کوره می باشد و برای تهیه سیمان سفید از میزان سولفات آهن کمتر در تولید سیمان استفاده می شود به علاوه آن که از مقداری گچ در تولید آن استفاده می شود و همچنین سوخت آن تحت شرایطی بدون دود انجام می گیرد.

برای خرید و تهیه محصول مورد نظر خود می توان سفارش آن را در سایت آراد برندینگ به ثبت رساند تا در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال گردد.

رایج ترین موارد استفاده سیمان سفید بند کشی و عایق بندی سرامیک کف و یا دیوار می باشد و همچنین برای نصب موازییک کف که در حیاط، پشت بام، اتاق، حال، آشپزخانه، پیاده رو و غیره می باشد که برای استفاده از آن معمولا سیمان سفید را به همراه پودر سنگ ترکیب کرده و با اضافه کردن آب به آن مایع خمیری شکلی به وجود می آورند که با استفاده از ابزار مناسب آن را در شیارهای بین سرامیک و موزایک می فشارند.

سیمان سفید

انواع مصالح ساختمانی امروزه برای کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار گیرند که سیمان سفید نیز یکی از انواع مصالح ساختمانی می باشد که به عنوان چسب و عایق در بین مصالح دیگر مورد استفاده می باشد

برخی از مراکز خرید سیمان سفید به صورت گسترده کار می کنند و محصولات و کالاهای خود را به سراسر نقاط کشور ارسال می کنند و پذیرای تمایم سفارشات از شهرهای مختلف می باشند و برخی از این مراکز با تاسیس و راه اندازی دفاتر نمایندگی در شهرهای دیگر پاسخگوی بیشتری از نیازهای بازار سراسر کشور می باشند.

در قسمت قبلی طرز ساخت و تولید سیمان سفید را ارائه کردیم و گفته شد که در تولید سیمان سفید از گچ استفاده می شود، برخی از تولید کنندگان در تولید سیمان سفید از خاکی به اسم کائولن که ترکیب سفید رنگی دارد استفاده می کنند.

یکی دیگر از کاربردهای این نوع سیمان در نصب کاشی گرانیتیاست که برای چسبندگی کاشی به دیوار و یا کف مورد استفاده قرار می گیرد و با ترکیبات مختلفی ادغام شده و به همراه آب چسب بسیار قوی و مستحکمی را به وجود می آورد.

با  توجه به افزایش میزان تقاضا برای انواع مصالح ساختمانی کسب و کار این محصولات بسیار پر رونق می باشد و بازار خرید و فروش انواع مصالح ساختمانی داغ می باشد که افرادی که در این حرفه مشغول فعالیت می باشند توانسته اند از طریق این تجارتها درامدها و سودهای بسیاری برای خود بدست بیاورند.

سیمان سفید شمال

تولیدات سیمان سفید شمال در کارخانجات شهر پردیس واقع شده است و بصورت سهامی عام فعالیت خود را آغاز نموده است که کمک به تولید محصولات ایرانی با کیفیت و با کسب مجوزهای لازم استاندارد توانسته در مرکز ایران و در قلب پایتخت این محصول را به سراسر کشور عرضه نماید

در کشور ایران سیمان سفید در کارخانه جات شهرهایی مانند ارومیه ساوه و سیمان سفید شمال تولید می شود که با توجه به مسافت شما با محل هر کارخانه می توانید از کدام سفارش خودتان را انجام دهید.

سیمان در سفید که به بان پرتلند معروف می باشد که دارای رنگ سفیدی بوده و برای ظاهر کار از ان استفاده می شود که برای زیبا سازی و رویه کردن سیمان سیاه و بتن بکار برده می شود که قیمت بیشتری نسبت به سیمان سیاه صنعتی دارا بوده است که در این مقاله سعی داریم تا ویژگی این ماده پر استفاده در صنعت ساخت و ساز را مورد بررسی قرار دهیم.

در تولید این سیمان از رنگدانه های سفید بجای رنگدانه های سیاه استفاده شده است که تمام ویژگیهای سیمان سیاه را دارا می باشد.

در مرحله اول که خرد کردن می باشد ترکیبی از کربنات بصورت ماده اولیه استفاده می شود که رنگ اکسیدی که در ذرات قرار ریز قرار دارد را قبل از خرد کردن جدا می کنند و باید بخوبی خرد شوند و در مرحله بعدی همگن سازی انجام می شود که در سطح مولکولی این ترکیب انجام می شود و مخلوطهای چند جزئی بدست آمده به خوبی باهم ترکیب می شوند و ترکیب مختلفی از سیستمهای پیش گرمایش وجود دارد که در مخازن بزرگ گرما دیده می شود تا قابل ترکیب شدن باشد و باهم در آمیخته شوند و در کوره پخت سیمان با دمای بالا بصورت مولکولی باهم یکپارچه می شوند.