خواص و خرید روغن مورینگا خالص

خواص و خرید روغن مورینگا خالص

خواص و خرید روغن مورینگا خالص
 
 


ضد آکنه
ضد چین و چروک
درمان شوره سر
کاهش خطوط پوست صورت
کمک به درمان آفتاب سوختگی
پاکسازی بدن از سموم
کمک به خواب راحت
کمک به سلامتی بیشتر دندان
درمان زخم و بریدگی و سوختگی
پایه مطلوب و عالی برای عطر و ادکلن
نرم کننده ناخن
رفع خشکی پوست
افزایش شفافیت و درخشندگی پوست
درمان قارچ پوستی
لایه بردار پوست
نرم کننده مو
حالت دهنده مو عالی
حاوی ویتامین E
و …
روغن مورینگا از درخت مورینگا که آن را به نام طبل هم می شناسند گرفته می شود . این روغن  نام دیگری هم دارد ، که به آن روغن بن هم گفته می شود ، این اسم به دلیل وجود اسید چرب در این روغن با ارزش روی آن گذاشته شده است .
فواید این روغن نه تنها از نظر علم روز تایید شده است بلکه در کتاب های طب قدیمی یونان و روم باستان هم از این روغن نام برده شده است .
از این روغن میتوان مانند دیگر روغن های دارویی به هر شکلی استفاده کرد حالا چه به شکل موضعی و چه پخت و پز ، که در هر صورت تاثیرات فوق العاده ای دارد .
فروشگاه آبان این روغن را به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی به دست می آورد که حالا در اختیار شما قرار داده است . در ادامه توضیحات با هم بیشتر در مورد خواص و فواید روغن مورینگا خالص صحبت خواهیم کرد ، پس با ما همراه باشید .


روغن مورینگا چطور به دست می آید 


درخت مورینگا به طور کل در رشته کوه های هیمالیا پیدا می شود . روغن مورینگا خالص هم با فشار دادن دانه این درخت به دست می آید .
این درخت مانند یک معجزه ، عمل می کند که می توان حتی از برگ آن هم استفاده کرد . طبق بررسی های متخصصان ، برگ های این درخت حتی از اسفناج هم مقوی تر است .
حالا ممکن است دانه های مورینگا را با دست یا با دستگاه فشار دهند ، در هر صورت با این روش می توان به روغن این درخت دست پیدا کرد .
 

مواد مغزی روغن مورینگا خالص چیست ؟


همانطور که در خلاصه این توضیحات عرض کردیم ، روغن مورینگا دارای ویتامین E است . ویتامینی که می تواند هر نوع نیاز پوستی را رفع کند و سیستم ایمنی بدن شما را قوی سازد .
دارای استرول است که برای کاهش کلسترول و فعالیت ضد دیابتی و ضد التهاب و پوکی استخوان و کاهش قند خون مفید خواهد بود .
همچنین روغن مورینگا دارای فلاونوئید است که برای تقویت رگ های خونی و کاهش التهابات بدن بسیار مفید است .

خواص روغن مورینگا خالص برای مو


روغن مورینگا تاثیر عجیبی بر روی مو دارد ، در کمتر از چند مرتبه استفاده موهای شما را براق و بسیار نرم می کند .
حتی شوره سر شما را از بین می برد و موهای شما را آنقدر مرطوب نگه می دارد که هر مدل مویی داشته باشید ، بعد از استفاده موهای شما لخت و زیبا خواهد شد .
ریشه های مو شما توسط روغن مورینگا خالص تقویت و تحریک می شود و باعث تقویت و رشد بیشتر ساقه مو می شود .
 

فواید زیاد برای پوست


موارد بسیاری را در اول توضیحات برای شما ذکر کردیم ، اما به طور کلی تر اگر بخواهیم بگوییم ، روغن مورینگا یک معجزه واقعی است که این روزها جای روغن آرگان و بقیه روغن های معروف را به راحتی توانسته بگیرد .
پوست شما هر نیازی که داشته باشد با این روغن رفع می شود و حتی مواد غنی پوست شما تقویت شده و چندین برابر می شود .
این تاثیرات باعث می شود که پوست شما بعد از رفع نیاز تا مدت های طولانی دیگر دچار آسیب نشود . محافظت از پوست با ویتامین E روغن مورینگا خالص انجام می شود که خیال شما را تا مدت ها راحت می کند .
 

تولید لوازم آرایشی و بهداشتی


شاید شما هم این روزها تبلیغات محصولات تولید شده توسط شرکت های مختلف با روغن مورینگا خالص را دیده باشید .
روغن مورینگا آنقدر قوی است که فقط با چند قطره از آن میتوان هر محصول آرایشی و بهداشتی را تبدیل به یک بمب پر خاصیت کرد .
به عنوان مثال کافیست چند قطره از این روغن را داخل قوطی کرم ضد آفتاب یا حتی کرم مرطوب کننده تان بریزید تا بعد از چند روز خودتان با استفاده همان لوازم آرایشی تان متوجه منظور ما شوید .
پس اگر توان خرید محصولات تولید شده با این روغن را ندارید نگران نباشید ، با خرید همین روغن مورینگا فروشگاه آبان هم می توانید از خواص فوق العاده آن بهره ببرید .
 

عوارض روغن مورینگا چیست ؟


این روغن توسط متخصصان زیادی از سراسر دنیا تست و بررسی شده است و تا کنون هیچ گونه عوارضی مشاهده نشده است .
حتی فروشگاه آبان هم قبل از ارائه ، این محصول را به خوبی تست و بررسی کرده است و در طی این بررسی هیچ گونه عوارضی از روغن مورینگا خالص مشاهده نشده است .

روغن مورینگا را چطور باید استفاده کنیم ؟


ما برای شما چندین روش مصرف را در موارد زیر ذکر خواهیم کرد تا به طور کلی بدانید که برای هر تاثیری چگونه باید از روغن مورینگا استفاده کنید :
 

لایه بردار پوست :


کافیست روغن مورینگا و روغن زیتون را به طور مساوی با هم مخلوط کنید و بعد هم کمی شکر یا نمک به آن اضافه کنید ، حالا با مواد مخلوط شده پوست خود را ماساژ دهید و بعد از ۳ الی ۵ ساعت شستشو دهید .
 

کمک به خواب راحت :


چندین قطره روغن اسطوخودوس را با روغن مورینگا مخلوط نمایید و شب قبل از خواب پیشانی خود را ماساژ دهید تا روغن جذب شود ، حالا کم کم به خوابی آرام و دلنشین خواهید رفت .
 

نرم کننده ناخن :


ناخن ها و نوک انگشتانتان را با روغن مورینگا خالص ماساژ دهید و اجازه دهید تا جذب شود .
 

پایه عطر و ادکلن :


هر اسانس یا عطر و ادکلنی را با مقداری روغن مورینگا مخلوط نمایید و استفاده کنید . حتی برای اسپری های خوشبو کننده بدن و هوا هم می توان از آن استفاده کرد .
 

برای پخت و پز :


همانند روغن زیتون از روغن مورینگا هم می توانید برای سالاد و پخت غذا استفاده نمایید .
 


نحوه استفاده برای پوست :


بگذارید راحت و ساده به شما بگوییم ، مانند هر کرم آرایشی می توانید از روغن مورینگا استفاده نمایید . کافیست چندین قطره از این محصول را به قسمت از بدن که می خواهید بزنید و به خوبی ماساژ دهید .
البته ناگفته نماند که محل مورد استفاده باید به خوبی تمیز شده باشد مثل پوست تمیز بعد از حمام .