خودتان همان تغییری باشید که می خواهید در دنیا ببینید

خودتان همان تغییری باشید که می خواهید در دنیا ببینید

فرصت ها اتفاق نمی افتند، بلکه این شما هستید که آن ها را ایجاد می کنید.بزرگترین ضربه ای که میتونی به دشمنانت بزنی، موفقیته.

عایق رطوبتی الکاور

یکی از مهمترین مباحث در ساختمان سازی، عایق رطوبتی الکاور ساختمان است، در مباحث عایق ساختمان مباحثی مانند عایق رطوبتی پایه سیمانی، رطوبتی چوب و عایق روی کرسی چینی مطرح می شود که هر کدام از اینها دارای دسته بندی و مهارت جداگانه می باشند و متریال و مواد استفاده شده در هرکدام از آنها باید بسیار مخصوص و مناسب همان عایق باشد.

ورق فولاد الکتریکی

ورق فولادالکتریکی در واقع واحدی از فولاد است که به یک صفحه یا ورق نسبتا مسطح و نازک تبدیل شده است که معمولا در دو نوع تخت و کلاف در دسترس هستند. بسته به ضخامت فولاد، ورقها را می توان با استفاده از برشهای ساده توسط قیچی فولادی به اندازه های مختلف برش داد.

دستکش جوشکاری تمام چرم

دستکش جوشکاری تمام چرمیکی از مهم ترین لوازم ایمنی می باشند، که از آن ها برای صنایعی که با مواد شیمیایی سروکار دارند و آن هایی که با برش قطعات مواجه می شوند استفاده می کنند.  شما حتما در هنگام کار باید از این دستکش ها استفاده نمایند تا از دست های خود در مقابل خطرات و بیماری های احتمالی جلوگیری نمائید.دستکش های ایمنی مخصوص کار معمولا از الیاف و مواد گوناگونی به وجود آمده اند از جمله: مواد پلیمری، چرم گاو، مواد پلاستیکی، پارچه‌ی کتان، پنبه، مواد پلیمری و  غیره  ساخته شده اند.