خودداری رئیس فدراسیون فوتبال از پاسخ به سئوالات جنجالی

خودداری رئیس فدراسیون فوتبال از پاسخ به سئوالات جنجالی

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال یکی از حاضران در مراسم تشییع پیکر دو شهید بود؛ مراسمی که صبح امروز سه شنبه در وزارت ورزش برگزار شد.

عزیزی خادم در صحبت‌هایش با اهالی رسانه ضمن اشاره به جایگاه شهدا، گفت: ان شاءالله هفته آینده که برای اولین بار صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی قطعی می‌شود، با توجه به سهمیه بلیتی که به فدراسیون می‌دهند، تعدادی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و معلولان را در کنار خود (در ورزشگاه آزادی) خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی مبنی بر مخالفت شورای برون مرزی با برگزاری اردوهای خارجی تیم ملی تاکید کرد: این را نمی دانم و نشنیده‌ام.

عزیزی خادم همچنین درباره اینکه اعلام شده بود فدراسیون فوتبال برگزاری اردوهای خارجی را منوط به نظر شورای برون مرزی کرده است، گفت: بله؛ معمولاً بحث سفرهای خارجی به شورای برون مرزی می‌رود ولی اجازه بدهید امروز درباره شهدا صحبت کنیم. تک تک شهدا برای ما اسطوره هستند. امروز هرچه داریم به برکت نام شهدا است.

خبرنگاری از عزیزی خادم درباره بحث جادوگری در تیم ملی سئوال کرد و نام فردی که در این ماه‌ها در کنار فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود را پیش کشید. رئیس فدراسیون فوتبال بدون توجه به این سئوال، به حرف‌هایش ادامه داد و گفت: به برکت نام شهدا آمدیم و امروز این افتخار را داریم که نام شهدا را می‌آوریم.

منبع : مهر