درمان خانگی زود انزالی با سیر تخمیر شده سیاه

درمان خانگی زود انزالی با سیر تخمیر شده سیاه

چگونه به راحتی زود انزالی را درمان کنیم ؟

زود انزالی یکی از مشکلات بسیار آزار دهنده برای آقایان می باشد و چنانچه فرد به این بیماری مبتلا شود می تواند تاثیرات بسیار چشمگیری در زندگی زناشویی و روابط عاطفی او داشته باشد.در این پست قصد داریم تا در خصوص درمان زود انزالی با فرآورده‌هایی به نام سیر سیاه صحبت کنیم.

به گزارش کالا مال، تحقیقات بسیار زیادی بر روی تاثیرگذاری سیر سیاه برای درمان بیماری هایی مانند زود انزالی و نعوظ صورت گرفته است و همانطور که میدانید سیر به عنوان یک تصفیه کننده خون می‌تواند نقش بسیار چشمگیری در درمان زود انزالی و نعوظ داشته باشد.
از این رو سوالات زیادی در خصوص نحوه مصرف و یا تهیه این محصول به وجود می‌آید که در این قسمت قصد داریم تا به یک آنها پاسخ دهیم.
برخی افراد سیر سیاه تخمیری را با سیری که توسط سرکه و در طول گذشت سالیان به رنگ سیاه درآمده است اشتباه می گیرند و تصور می کنند که سیر سیاه همان نوع سیر ترشی هفت ساله میباشد.تفاوتهای بسیار چشمگیری در خواص و نحوه تهیه این دو محصول وجود دارد همانطور که میدانید سرکه دارای طبع بسیار سردی می باشد و برخلاف سیر خام که دارای طبع گرم میباشد سیر ترشی طبع کاملاً سردی دارد و برای درمان بیماری‌های مانند زود انزالی و نعوظ به هیچ وجه اثربخش نیست.
تهیه سیر سیاه تخمیری به اینگونه است که سیر خام در یک دوره ۴۵ تا ۶۰ روزه در تجهیزات بسیار پیشرفته قرار می گیرد و در طول این دوره میزان رطوبت ۷۰ تا ۹۰ درصد و همچنین میزان دمای ۶۰ تا ۸۰ درجه به صورت متغیر و هوشمند بر روی سیر خام اعمال می شود تا به تدریج این محصول تخمیر شود.
این نوع تخمیر سبب می‌شود خواص سیر سیاه بیش از ۱۰ برابر سیر خام باشد. تحقیقات متعددی بر روی خواص سیر سیاه صورت گرفته است و از سایتهای معتبر علمی می‌توانید نتایج بسیار چشمگیر در خصوص خواص سیر سیاه برای بدن را مشاهده کنید.
علاوه بر این ، چنین روش های تخمیری از دیرباز در طب سنتی شرقی مورد استفاده قرار می گرفته است و این امر سبب می شود تا علاوه بر چند برابر شدن خاصیت سیر طعم تند و بوی نامطبوع آن گرفته شود و شما میتوانید به راحتی از سیر سیاه فرآوری‌شده استفاده کنید.
یکی از موانعی که سبب می شود تا افراد نتوانند از سیر استفاده کنند وجود مشکلات معده است .همان طور که می دانید چنانچه شما سیر خام را مصرف کنید و به مشکلات معده دچار باشید این امر می‌تواند سبب شود تا در حین دوره مصرف سیر خام معده شما بسیار اذیت شود و همچنین دچار سوزش و رفلاکس معده شوید. در نقطه مقابل چنانچه به مشکلات معده مبتلا باشید استفاده از شیر سیاه می‌تواند مشکلات معده را تا حدود بسیار زیادی درمان کند.
از فواید دیگر این فرآورده بسیار پر خاصیت علاوه بر موارد گفته شده از زود انزالی و نعوظ می توان به لاغری کاهش قند خون و کاهش چربی و کلسترول و افزایش ایمنی بدن و همچنین تقویت مو و جلوگیری از ریزش آنها اشاره کرد.

مراکز فروش معتبر سیر سیاه

همانطور که می دانید این محصول در سایتهای بسیار زیادی ارائه می‌شود و قیمت های مختلفی برای آن وجود دارد یکی از معتبرترین سایت های که اقدام به فروش سیر سیاه و تاریخ های تولید به روز و ضمانت اصالت کالا میکند سایت کالا مال است.
از خرید این محصول از سایت هایی که به صورت غرفه داری اقدام به فروش محصول می‌کنند خودداری نمایید زیرا در این سایت‌ها شما ارتباط مستقیم با فروشنده محصول ندارید.
همچنین برخی سایت ها اقدام به فروش انواع سیر سیاه با قیمت‌های بسیار پایین می کنند که در خصوص این موضوع نیز باید به شما بگوییم که دلیل این امر کیفیت پایین سیر ارائه شده توسط آنها می باشد برخی از برندهای تولید کننده محصولات بسیار با کیفیت را ارائه می کنند.
اما انواع مختلف از سیر سیاه با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد و برخی از آنها بسیار خشک و بد طعم می‌باشند. دلیل آن نیز استفاده از تجهیزات ارزان قیمت و غیر هوشمند در فرآیند تخمیر می باشد که سبب می شود تاثیر به صورت سوخته در بیاید و خشک و شکننده باشد.

جهت خرید سیر سیاه برای درمان زود انزالی از سایت کالا مال می توانید از این قسمت اقدام کنید.