دریافت بهترین نتیجه از انتشار رپورتاژ آگهی

دریافت بهترین نتیجه از انتشار رپورتاژ آگهی

اهمیت رسیدن به صفحه اول گوگل بسیار زیاد است! در واقع سئو بخش جدانشدنی از هر کسب و کاری است و تقریباً همه آن ها برای رسیدن به صحفه اول گوگل تلاش می کنند. فاکتورهای زیادی برای رسیدن به صفحه اول گوگل وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها، انتشار رپورتاژ آگهی است! اگر بتوانید رپورتاژ آگهی را به درستی انجام دهید، به راحتی می توانید به صفحه اول گوگل برسید. اگر کمی دقت کرده باشید، در حال حاضر گوگل شماره یک موتورهای جستجو در دنیا است و بسیاری از کاربران برای رسیدن به محتوای موردنظر خود کلمه کلیدی مربوط به آن را در گوگل جستجو می کنند.

این مسئله باعث می شود تا اگر مخاطبان خود را از طریق گوگل جذب کنید، دقیقاً افرادی جذب شوند که مخاطب هدف شما هستند. با انتشار رپورتاژ آگهی به راحتی می توانید لینک سازی خارجی را به خوبی انجام دهید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید. با توجه با این که سایت شما در رسانه های معتبر دیگر معرفی می شود، گوگل برای شما هم ارزش زیادی قائل خواهد شد. در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع خرید رپورتاژ آگهی و خرید رپورتاژ آگهی تاثیرگذار بپردازیم! اگر می خواهید با خرید رپورتاژ آگهی بهترین نتیجه را برای رسیدن به صفحه اول گوگل بگیرید، در این مقاله همراه ما باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر بخواهیم مفهوم رپورتاژ آگهی را خیلی ساده و خلاصه بیان کنیم، باید بگوییم که رپورتاژ آگهی یک محتوا مانند انواع دیگر محتوا است که در سایت های دیگر منتشر می شود و در آن به کلمات کلیدی دلخواه خود لینک می دهید. البته خرید رپورتاژ آگهی با اهداف مختلفی انجام می شود که فقط یک مورد آن دریافت بک لینک و لینک سازی خارجی است! بسیاری از سایت ها برای آن که بتوانند رتبه خوبی در گوگل کسب کنند، در رسانه های بزرگ لینک های خود را منتشر می کنند و این مسئله باعث می شود تا سایت آن ها رشد خوبی کند. شما هم برای آن که بتوانید بهترین نتیجه را از خرید رپورتاژ آگهی قوی بگیرید، باید حتماً رپورتاژ را از رسانه های معتبر و بزرگ خریداری کنید؛ زیرا چنین رسانه هایی نزد گوگل از اعتبار بالایی برخوردار هستند و با دریافت بک لینک از آن، به بهبود وضعیت سئو سایت خود کمک کنید.

برندسازی هدف مهم دیگر انتشار رپورتاژ آگهی است! با خرید رپورتاژ آگهی تنها لینک دریافت نمی کنید، بلکه مخاطبانی وجود دارند که محتوای شما را می خوانند. حال اگر محتوای خوبی نوشته باشید و به عبارت ساده تر، بازاریابی محتوای خوبی انجام داده باشید خیلی راحت می توانید به برندسازی کسب و کار خود کمک کنید. هر چقدر محتوای رپورتاژ برای کاربران تاثیرگذار و ارزشمندتر باشد، برندسازی بهتری صورت می گیرد و شما می توانید نام برند و لوگوی آن را برای همیشه در بخشی از ذهن کاربران ماندگار کنید! این مسئله اتفاق بسیار مهمی است که هر کسب و کاری باید آن را انجام دهد.

چگونه نتیجه بهتری از انتشار رپورتاژ آگهی بگیریم؟

تا اینجای مقاله سعی کردیم مفهوم رپورتاژ آگهی و اهمیت آن را به خوبی بررسی کنیم! اکنون زمان آن رسیده است که به بررسی چند نکته مهم بپردازیم تا بتوانید نتیجه بهتری از انتشار رپورتاژ آگهی بگیرید:

تعداد کلمات قابل نوشتن در محتوای رپورتاژ آگهی

هر رسانه بر اساس سیاست های کاری خود، محدودیت هایی برای رپورتاژ آگهی در نظر می گیرد! پیش از آن که بخواهید یک رسانه را انتخاب کنید، ابتدا با قوانین و شرایط آن به خوبی آشنا شوید. گاهی اوقات رسانه ها به شما اجازه انتشار رپورتاژ آگهی بیشتر از ۱۰۰۰ کلمه را به شما نمی دهند که در این صورت با توجه به نکات آموزش سئو و سئو مقدماتی ممکن است آن محتوا ارزشمند نباشد. از طرف دیگر، گاهی اوقات شما نیاز به ارائه اطلاعات کامل به کاربران دارید که نیاز به انتشار محتوای بیشتر از ۱۰۰۰ کلمه دارید. بنابراین ابتدا از شرایط هر رسانه آگاه شوید و سپس ببینید که کدام رسانه به شما اجازه می دهد که تعداد کلمات موردنظر خود را منتشر کنید!

ارائه اطلاعات کلی و دعوت از کاربران برای ورود به سایت برای دریافت اطلاعات کامل

ارائه اطلاعات دقیق در رپورتاژ آگهی همیشه هم خوب نیست! گاهی اوقات شما می خواهید یک معرفی کلی داشته باشید و کاربر برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت شما شود. اگر هدف شما معرفی یک جشنواره یا مسابقه است، اقدام به چنین کاری مناسب است اما اگر می خواهید تنها کسب و کارتان شناخته شود و بک لینک بگیرید، نیازی به ارائه اطلاعات کافی نیست! کافی است اطلاعات کلی به کاربران ارائه کنید و از آن ها بخواهید که برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت شما شوند. این کار به شما کمک می کند تا تبلیغات مستقیم صورت بگیرد و بتوانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

استفاده از محتوای جذاب و کاربردی

تولید محتوای جذاب و کاربردی به شما کمک می کند تا کاربران محتوای سایت شما را بخوانند! هر چقدر محتوای شما جذاب تر باشد، احتمال آن که کاربر محتوا را کامل بخواند بسیار زیاد خواهد بود. تا جایی که کاربر نیاز به چند بار خواندن نداشته باشد و با یک بار خواندن آن را متوجه شود. همچنین کاربران حوصله زیادی برای خواندن متن طولانی ندارند، مگر آن که محتوای آن جذاب نگارش شده باشد. پس اگر می خواهید محتوایی بنویسید که کاربر آن را بخواند، سعی کنید حتماً محتوای جذاب و داستانی بنویسید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

تولید محتوا به کمک داده‌های گزارشی

کسب و کارهای زیادی هنگام تولید محتوای رپورتاژ آن را به صورت کاملاً تبلیغاتی می نویسند و فقط محصولات / خدمات خود را معرفی می کنند. در حالی که کاربر محتوای تبلیغاتی دوست ندارد و محتوای شما باید ارزشمند و کاربردی باشد تا بتواند نیاز او را برطرف کند. بهتر است محتوای خود را به صورت گزارش یا خبری بنویسید و در آن داده های مفیدی از جنس عدد به کاربران ارائه کنید. کاربران علاقه زیادی به خواندن چنین محتوایی دارند و به راحتی می توانید بهترین نتیجه را از انتشار رپورتاژ آگهی خود بگیرید.

انتخاب عنوان جذاب و مناسب

در بسیاری از رسانه ها علاوه بر انتشار رپورتاژ در دسته بندی مرتبط، در صفحه اصلی هم منتشر می شود! در واقع رسانه ها میزبان محتوای شما در صفحه اصلی هستند و این کار فرصت مناسبی است تا کاربران آن کسب و کار را به محتوای خود جذب کنید. برای این کار با انتخاب یک عنوان مناسب به راحتی می توانید کاربران را از صفحه اصلی یا صفحه دسته بندی به صفحه محتوای خود جذب کنید و از آن جا هم به سایت خود هدایت کنید. بنابراین انتخاب یک عنوان جذاب و مناسب را فراموش نکنید تا بتوانید نتیجه خوبی از آن بگیرید.

معرفی محصولات یا خدمات اصلی

شاید محتوای کاملاً تبلیغاتی مناسب نباشد اما محتوای بدون تبلیغات هم نمی تواند انتشار رپورتاژ آگهی شما را با موفقیت روبرو کند! بنابراین ضروری است که بخشی از محتوای شما تبلیغاتی باشد و بتوانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید! زیرا هنگام خرید رپورتاژ آگهی کسب و کارها، رسانه های مرتبط را انتخاب می کنند تا مخاطبان هدف آن ها حضور داشته باشند و این مخاطبان هدف، در نهایت به افرادی که محصول یا خدمات شما را خریداری می کنند تبدیل می شوند.

انتشار لینک صفحات مهم خود در محتوای رپورتاژ

در بخش های قبلی گفتیم که مهم ترین هدف از خرید رپورتاژ آگهی، انتشار لینک و دریافت و یا به نوعی خرید بک لینک است! شما باید لینک صفحات مهم خود را با کلمات کلیدی که می خواهید در گوگل رتبه بگیرید منتشر کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. در واقع با قرار دادن لینک صفحات مهم سایت خود، به راحتی می توانید بهترین نتیجه را بگیرید و سایت خود را با استفاده از آن کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل برسانید.

توجه به محدودیت تعداد لینک بر اساس قوانین رسانه

تمام رسانه هایی که حاضر به انتشار رپورتاژ آگهی می شوند، محدودیت تعداد لینک را قائل شده اند که باید حتماً از آن مطلغ باشید! از طرف دیگر، باید تعداد لینک را با توجه به محدودیت های هر رسانه درج کنید و مهم تر این که باید آن را در تمام بخش های محتوای خود درج کنید. بنابراین فراموش نکنید که لینک مهم ترین صفحاتی که می خواهید با آن در گوگل بالا بیاید را انتخاب کنید. همچنین سعی کنید تنها لینک های مربوط به یک دامنه را در هر رپورتاژ آگهی قرار دهید تا در نهایت بتوانید حداکثر رشد را در کسب و کار خود داشته باشید.

استفاده از محتوای اختصاصی و جذاب

استفاده از محتوای تخصصی و جذاب به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را از انتشار رپورتاژ آگهی بگیرید! گاهی اوقات کسب و کارها یک محتوای رپورتاژ آگهی را هنگام خرید رپورتاژ آگهی در ده ها رسانه منتشر می کنند که این مسئله کمک کمتری به بهبود سئو سایت شما می کند. بنابراین برای هر رسانه حتماً محتوای اختصاصی تهیه کنید و این محتوا، متناسب با ویژگی کاربران آن رسانه باشد! بنابراین استفاد از محتوای اختصاصی و جذاب را فراموش نکنید!

شما می توانید انتشار رپورتاژ آگهی خود را از طریق پلتفرم تسمینو انجام دهید! تیم مشاوره و پشتیبانی در خدمت شما است تا پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد.

منبع