دریچه ثروت را به روی خود بگشایید!

دریچه ثروت را به روی خود بگشایید!

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که می توان در بستر اینترنت به درآمد بالا دست پیدا کرد؟

باید به شما بگوییم که برای موفقیت نیازمند تلاش های مستمر و پشتکار هستید، همچنین باید راه و روش ثروتمند شدن را بدانید، بفهمید، باور کنید و به کار ببندید تا به موفقیت برسید. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از حوزه های پرطرفدار و ثروت ساز یعنی صنایع دستی و انواع جاشمعی بیشتر آشنا کنیم.

جاشمعی رومیزی

یکی از خاص ترین مدلهای جاشمعی رومیزی مدلهای مدرن می باشد که از زیبایی بسیار زیادی به میزهای غذاخوری و جاهای مختلف خانه می دهد.

جاشمعیهای به شکل فانوس یکی از محبوب ترین این این جاشمعیهای مدرن هستند که امروزه در برگزاری مجالش و جشنهای بسیار زیادی استفاده می شود حتی در جان یکی از نمادهای جشنهای بزرگی مانند جشن فانوس چینی است، البته این جاشمعیها با توجه به تنوع بسیار بالایی که در تولید دارند برای تزئین خانه های امروزی هم بسیار پرکاربرد می باشد.

این جاشمعیهای مدرن فانوسی در کنار شومینه و در سالن پذیرایی حالت زیبای بسیار زیبایی به خود می گیرد و به جذابیت خانه شما کمک بسیار زیادی می کند.

 این جاشمعیها با ارتفاعهای بسیار متفاوتی تولید و پخش می شود که از ان می توان به مدل ۶۰ سانتی متری، ۵۰ سانتی متری و ۴۰ سانتی متری اشاره کرد، در زمان استفاده از این جاشمعیهای زیبا حتما از شمعهای زیبایی و متناسب با جاشمعی استفاده کنید.

جاقلمی رومیزی

هنرهای خاتم سازی در سایزهای متنوع در ابعاد مربع یا مستطیل و استفاده و هنر خاتم کاری در انواع جاقلمی رومیزی را می توانید بر روی اجناس چوبی یا فلزی مورد نظرتان به کارگیری کنید همچنین این امر سبب می شود وسایل مورد نظرتان دیرتر کهنه شود.

توجه داشته باشید از هنرهای ایرانی و باستانی قدیمی با سابقه چندین ساله می باشد باید در نظر داشته باشید استفاده از این محصول زیبا و نگهداری آن بسیار مهم است در ادامه مطلب روش نگهداری آن را ذکر می کنیم عبارتند از:

  • در حین تمیز کردن از مواد شوینده بسیار قوی اجتناب کنید
  • از پارچه های خشک می توانید استفاده کنید
  • برای براق کردن جاقلمی از روغنهای مانند روغن جلاسنج هرگز استفاده نکنید

همچنین اگر می خواهید برای روز مادر یا معلم برای عزیزانتان هدیه تهیه کنید پیشنهاد می کنیم از جاقلمی خاتم گلدار چوبی را خریداری کنید این کالا توسط هنرمندان با سلیقه با مواد اولیه با زیبایی خاصی تولید و عرضه می شود و از کیفیت و ماندگاری بسیاری برخوردار می باشد.

جاقلمی خاتم کاری

در ادامه مطلب از راه حلهای تشخیص جاقلمی خاتم کاری اصل تا فیک را باهم مورد برسی قرار می دهیم با ما همراه باشید.

 لازم به ذکر است در هنگام خریداری جاقلمی خاتم کاری درجه یک باید به یک سری نکات مهم توجه نمایید که سطح محصولتان را در چه حد کیفیت می باشد و توجه کنید سطح بدنه کالا باید کاملا بدون پست و بلندی و صاف باشد، اگر متوجه جای خالی شده اید بدانید از مواد اولیه و کیفیت خوبی نمی باشد، اصولا هنرمندان از چوبهای فوفل و آبنوس برای طراحی خاتم کاری استفاده می کنند.

طرحهای مثلثی و نقشها: نکته مهم که در خرید توجه کنید مثلثهای ریز می باشد قدمت آن بیشتر است و هر چقدر طرح و نقشها بیشتر باشد دارای اثر هنری و جذابیت هندسی زیادی می باشد.

لاک کاری در خاتم کاری: یکی از مهم ترین ویژگی جاقلمی لاک کاری می باشد باید با دقت بالا این امر صورت بگیرد تا جایی بدون لاک کاری باقی نماند.