در حوزه پسته با هدف گذاری به ثروت رسیدم

در حوزه پسته با هدف گذاری به ثروت رسیدم

از آنجایی که دنبال یک راهی که بدون ریسک بتواند مرا به ثروت برساند بودم، ابتدا هدف گذاری کردم و سپس مسیر و چگونگی رسیدن به هدف را ارزیابی کردم و در انتها با انتخاب محصول بطری توانستم قدم به قدم در کارم پیشرفت کنم و به درآمد برسم و در انتهای کار یک فرد ثروتمند شدم. حال در ادامه مطلب چندین نمونه از این بطری ها را برای شما به اشتراک گذاشته ام.

پسته رفسنجان

پستهٔ رفسنجان به دلیل کیفیت مثال زدنی آن از معروفیت جهانی برخوردار است و این دلیلی است که رفسنجان را به چهره‌ ای شناخته شده در جهان تبدیل کرده‌ است. این شهر قدمتی دیرینه دارد و باغ‌ های پسته رفسنجان آن مشهور است. بیشترین باغ‌های پسته این شهر در منطقه نوق قرار دارند. بیش از ۷۰ درصد شاغلان کشاورزی شهرستان رفسنجان پسته کارند و ۶۶ درصد اراضی زیر کشت به پسته تعلق دارد.

تعداد ارقام كنونی پسته در رفسنجان در دهه های اخير رو به افزایش بوده است. اين تعداد بيانگر اين واقعيت است كه باغبانان و باغداران رفسنجانی همواره برای دسترسی به ارقام بهتر با محصول بیشتر و كيفيت مرغوب تر در تلاش و كوشش بوده اند. تعداد ارقام كنونی بيش از دو برابر ارقام ثلث قرن پيش شده است. بدون ترديد توجه و اهتمام پسته كاران در باب حصول ارقام بهتر ادامه خواهد داشت. بنابراين آيندگان ارقام بسيار متعددی در پيش رو خواهند داشت.

پسته دریایی

سله باقلا، او باکله یا پسته آبی (دریایی) محصولی است که در شمال کشور و در تالاب‌های نیلوفر دریایی دیده می‌شود.هرگاه نام پسته دریایی به زبان می‌آید ناخودآگاه ذهن به سمت مناطق شرقی و جنوبی ایران می‌رود و باعث تعجب همگان است اگر بگوییم در شمال کشور هم پسته دریایی رشد می‌کند.

پسته دریایی یا پسته مرداب در واقع بذر گل نیلوفر دریایی است. این دانه‌ها را می‌توان به صورت خام، خشک شده و بو داده مصرف کرد؛پست دریاییطعم بسیار خوشمزه‌ای دارد و هرکس با خوردن یک بار از این پسته مرداب حتماً از طعم آن تعریف می‌کند.

ریشه‌های گل نیلوفر دریایی در لجن قرار دارد، اما با این وجود به سمت آسمان سر می‌کشد و گل‌های نیلوفر دریاییبا طلوع خورشید می‌شکفند.

نیلوفر دریایی مظهر تجدید حیات شمسی و نماد کمال است و این نماد کمال به دایره‌ای شکل بودن برگ‌ها، گل‌ها و میوه نیلوفر دریایی برمی‌گردد که به‌دلیل کامل بودن شکل دایره این شکل به نماد کمال تبدیل‌شده است.

پسته فندوقی

پسته فندوقی منبع خوبی از فیبر می باشد.‌‎باشد بنابراین یک میان وعده عالی برای کودکان به شمار می‌رود.

پسته انواع ویتامین‌ها را داراست.

پسته فندقی برای مادران باردار و شیرده یک انتخاب مناسب است و حتی می‌توان گفت یک منبع تغذیه‌ای کامل برای فرزند و جنین است. زیرا مواد معدنی بسیار مهمی دارد که هم برای رشد جنین داخل شکم و هم برای سلامت مادر مفید است.

پسته منبع خوبی از پروتئین است بنابراین یک میان وعده‌ مغذی و مفید برای گیاه‌خوارانی است که گوشت میل نمی‌کنند. ویتامین‌هایی که با خوردن گوشت در بدن تامین می‌شوند را می‌توان با خوردن پسته به‌دست آورد.

پسته فندقی یک منبع آنتی اکسیدانی بسیار قوی است.