دستگاه کباب ترکی امپرو اصفهان

دستگاه کباب ترکی امپرو اصفهان

مدت زمان زیادی است که برخی از دستگاه های بزرگ صنعتی در نمونه های کوچکتر به درون منزل و برای استفاده های خانگی راه پیدا کرده است و دستگاه کباب ترکی خانگی کوچک یکی از این محصولات است که با قیمتهای ارزان و مناسب به فروش می رسد.نکته مهم این می باشد کهخرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید و مطمئن باشید که این مراکز در تهیه و تولید این نوع دستگاه ها از بهترین متریال استفاده کنند و حتماً قیمت را از سایت آراد برندینگ استعلام کنید.

از برندهایی که به تولید دستگاه کباب ترکی مشغول است می توان به تفال اشاره کرد، دستگاه کباب ترکی در انواع مختلف همانند دستگاه کباب ترکی تبریز تولید شده است اما اگر بخواهیم دو نوع از معروف ترین مدلهای آن را نام ببریم می توانیم به دستگاه کباب پز ایستاده و دستگاه کباب پز رومیزی اشاره کنیم ما به مغازه های فست فودی توصیه می کنیم اگر در مغازه ایشان جا و فضای کمی را دارا می باشند از دستگاه کباب پز رومیزی استفاده کنند تا این دستگاه حجم کمتری را اشغال کند اما این عزیزان باید این را نیز توجه داشته باشند که دستگاه های کباب ترکی رومیزی ظرفیت و سیخهای کمی را دارند و برای مغازه هایی که دارای مشتری زیاد هستند مناسب نیست.

دستگاه کباب ترکی و همبرگر راویس

یک نوع دستگاه کباب ترکیامپرو دیگر نیز وجود دارد که علاوه بر پخت کباب ترکی، همبرگر را نیز آماده می کند و از مجموعه راویس می باشد.

در ادامه طرز تهیه کباب ترکی را برایتان توضیح می دهیم اول از همه گوشت مرغ و گوشت قرمز بسته به علاقه تان به صورت برشهای نازک آنها را ورق کنید مرحله بعد پیاز رو همراه با سیر رنده کرده و با روغن، آویشن کوهی، فلفل به همراه نمک به گوشت مرغ یا گوشت قرمز بیافزایید، مرحله بعد می توانید تمام مواد را با هم مخلوط کرده و ترکیب را با استفاده از سلفون پوشانده و آن را در حدود مدت زمان دو ساعت در یخچال قرار دهید، بعد از زمان دو ساعت ظرف را از یخچال خارج کرده و یک ماهیتابه را بر روی شعله گاز بگذارید و روغن را درون آن بریزیدو ترکیب را در روغن ریخته و آن را سرخ کنید.

 بعد از اینکه گوشتها به طور کامل سرخ شد، پیاز فلفل دلمه را به گوشت اضافه کرده و مجددا پنج دقیقه آن را تفت دهید در آخر همه مواد را با هم تفت داده و پس از مدتی آن را از روی گاز بردارید زیرا غذا شما آماده خوردن می باشد پس از آماده شدن ترکیب می توانید این غذا را با استفاده از نان باگت، سس گوجه فرنگییا سس سفید به همراه خیارشور، کاهو و گوجه فرنگی میل نمایید.

همانطور که بسیاری از افراد می دانند یکی از محبوب‌ترین غذاهای فست فودی و رستورانی کباب ترکی می باشد که در سالهای اخیر بسیار در بین افراد محبوبیت پیدا کرده است این غذا اولین بار در کشور ترکیه پخته شد و به دلیل خوشمزگی و محبوبیتی که داشت به دیگر کشورهای جهان انتقال پیدا کرد و در کشورهای مختلف طرفداران خاص خود را دارا می باشد.

خرید عمده دستگاه کباب ترکی خانگی اصفهان

از آنجایی که این دستگاه در رستورانها و فست فودها مورد استفاده قرار می گرفت امروزه برای استفاده و مصارف خانگی از دستگاه کباب ترکی اصفهان کوچک و رو میزی آن برای خانمهای خانه دار تهیه و طراحی شده است که به وسیله آن انواع کبابهای خوشمزه را برای خانواده خود پخته کنند.

طراحی این دستگاه بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد که بدنه آن از جنس استیل سخت بوده و دارای موتور قوی به همراه سیخ و شعله قابل تنظیم می باشد که می توان در هر دمایی به گوشت حرارت داده و آن را از روی سلیقه آماده کرد.

یک میله در وسط آن به صورت عمودی قرار گرفته که میله دونر آن می باشد و مرغ، گوشت و یا هر نوع کبابی را در مقابل شعله می چرخاند تا گوشت مغز پخت شود.

یکی از بزرگ ترین مراکز پخش و خرید انواع لوازم خانگی در اصفهان بوده که برای تامین نیاز بازار انواع دستگاه های کباب ترکی خانگی را به صورت عمده برای مشتریان عرضه می کند.

لازم به ذکر است که مرکز تجاری ما یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مجموعه های پخش و فروش انواع لوازم خانگی از جمله یخچال دونار سیلوان در کشور می باشد که انواع دستگاه کباب ترکی خانگی را با قیمت های ویژه به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند.