دستگیری ۱۱ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در رشت

دستگیری ۱۱ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین حسن پور بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی نزاع دسته‌جمعی، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم و آسایش عمومی توسط تعدادی از اراذل و اوباش در منطقه حمیدیان رشت و نارضایتی شدید شهروندان در این خصوص، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات فنی و با اشرافیت اطلاعاتی ۱۱ نفر از عاملان این درگیری را شناسایی و آنها را دستگیر کردند، افزود: از این افراد ۲ قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان علت درگیری را قدرت‌نمایی عنوان کردند، ادامه داد: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است، افزود: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سو اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

سردار حسن پور با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه است.