دنیای رنگی من با کشمش درخشان تر شد

دنیای رنگی من با کشمش درخشان تر شد

راه دیگر کسب ثروت راه اندازی یک کسب و کار کار آمد و با سود دهی بالا است زیرا اگر کسب وکار سود نداشته باشد ثروت به وجود نمی آید. برای اینکه پولدار شوید باید تجارت خود را به خوبی مدیریت کنید و بخشی از سود را ذخیره و صرف خرید چیزهای غیر ضروری نکنید تا این پس انداز برایتان کار کند.کسب و کار خود را با کشمش شروع کنید.

کشمش خانگی

کشمش حاصل از بین بردن رطوبت انگور است. کشمش استاندارد معرفی شده در سایت برقی صنعتی معمولاً از انگورهای بدون هسته به دست می آید، اگرچه می توان از اکثر انگورها کشمش زرد صادراتی ۱۴۰۱ تولید کرد.در حالی که کشمش های خریداری شده در فروشگاه عموماً طبیعی و ارزان هستند و گزینه های ارگانیک در دسترس هستند، برخی از مردم ترجیح می دهند خودشان تهیه کنند. خوشبختانه، تهیه کشمش آفتابی بیدانه با استفاده از دستگاه خشک کن غذا یا اجاق گاز ساده و ساده است.انگورها را کاملا بشویید و انگورهای آسیب دیده را بردارید.آب اضافی را در یک آبکش صاف کنید.یک قابلمه آب را به جوش بیاورید و انگورها را به مدت یک دقیقه یا بیشتر اضافه کنید، فقط به اندازه ای که پوست آن نرم شود.انگور را دوباره صاف کنید و تمام رطوبت اضافی را از بین ببرید.انگورها را به سینی فر روغنی یا سینی آبگیر تمیز اضافه کنید.برای فر، انگورها را حدود ۳ ساعت در دمای ۲۲۵ درجه فارنهایت بپزید.برای آبگیرها، دما را روی ۱۳۵ درجه فارنهایت تنظیم کنید و حدود ۲۴ ساعت یا تا زمانی که رطوبت اضافی از بین برود، آبگیری کنید.کشمش نخورده را در ظرف دربسته نگهداری کنید.

آموزش بستن روسری لاکچری

اغلب بانوان فقط یک یا نهایت دو مدل بستن شال و روسری چهارگوش قواره بزرگ را بلد هستند که متاسفانه همیشه با همین مدلهای تکراری در مجالس و جوامل حظور می یابند.آموزش بستن روسری لاکچری کار دشواری نیست. در صورتی که تنوع دادن در بستن شال و روسری نشانه ی آراستگی و خوش ذوق بودن خانمها و زیبایی ظاهر آنها می باشد.یکی از مدلهای معروف بستن روسری قواره بزرگ این گونه می باشد که طوری آن را بر روی سر قرار دهید که دو طرف آن برابر باشد و زیر صورت و مقابل گلویتان را با گیره ای محکم نمایید.سپس یک طرف را به پشت گردن هدایت نمایید و به آن طرف دیگر گره بزنید و گره را در زیر روسری صوتی مخفی نمایید.

آموزش دوخت بالش عروس

در کنار آموزش دوخت بالش عروس برای دوخت بالش لوله ای سنتی، معمولا یک ابعاد استانداردی وجود دارد.این ابعاد با طول ۵۰ و قطر ۱۸ سانتی متر می باشد همچنین می توانید با قطر ۳۰سانت هم این بالش را بدوزید که بستگی به سلیقه فرد دارد.اگر بالش لوله ای با پشم شیشه در سایز های خیلی بزرگ دوخته شود مناسب برای تختخواب است زیرا سبک می باشد.اگر این نوع بالش با پشم گوسفندی و پر، پر شده باشد مناسب  تختخواب نمی باشد، زیرا وزن آن خیلی سنگین می شود و حمل کردن آن دشوار می باشد.