دو ایده پولساز و زود بازده در ایران

دو ایده پولساز و زود بازده در ایران

یکی از ایده هایی که برای پولسازی می توان در ایران از آن استفاده کرد راه اندازی شبکه تبلیغاتی می باشد و دوم ایده راه اندازی سایت فروش خرما می باشد که به دلیل فروش بسیار بالای خود می تواند بسیار سودمند باشد.

من سالهاست که در این زمینه فعال می باشم و ازاین طریق به ثروت زیادی رسیده ام و به شما هم توصیه می نمایم این محصول را انتخاب نمایید.

خرما شاهانی خشک

برخی از مهمترین صادرکنندگان خرما شاهانی خشک عبارتند از: عربستان سعودی، ایران، پاکستان، امارات متحده عربی بازار اروپا نرخ مصرف داده قابل توجهی دارد.

با این حال، برای ورود به بازارهای اروپایی به عنوان تامین کننده خرما، باید از برخی الزامات اجباری آگاه باشید برای یک لحظه، سطح آفت کش ها و مهار مضر باید محدود شود.

خرمای شاهانی معروف ترین نوع خرما است کشاورزان رطب را روی درخت رها می کنند تا رطوبت خود را بیشتر از دست بدهد و به خرما یا آنچه در برخی کشورها تامر می گویند تبدیل شود.

خرما عمدتاً محصول مناطق جنوبی ایران است و خرما شاهانی به طور ویژه در شهرستان های جنوب کشور تولید و توسط باغداران برداشت می شود این خرما در میان ایرانیان، پاکستانی ها، هندی ها و سایر کشورهای اطراف این منطقه مرسوم است.

خرما کلوته

به دلیل کیفیت خرما کلوته، محصول بسیار خوبی برای تجارت به حساب می آید و به راحتی می توان از خرمای کلوته به عنوان محصول صادراتی استفاده کرد.

تعداد زیادی از زمینهای جنوب تحت کاشت خرمای کلوته می باشد که نامهای دیگری از این محصول مانند کریته نیز گفته می شود که در اصل همان کلوته می باشد. از مناطقی که می توان خرمای کلوته آن را به عنوان خرمای درجه یک نام برد، جیرفت می باشد که بهترین خرمای کلوته را دارد.

در کنار شهر جیرفت می توان از منطقه عنبرآباد نیز نام برد که کیفیت مناسبی در کنار خرمای کلیته جیرفت دارد، نخل این خرما از جمله نخلهای بلند به حساب می آید که همانطور که گفتیم در استان کرمان و به خصوص شهر جیرفت نخلستانهای آن زیاد هستند.

خرما شکلاتی مغزدار مجلسی بوشهر

همانطور که می دانید خرما از درختهای نخل است و در هوای گرمسیر فقط رشد خواهد کرد، ضمن اینکه خرما شکلاتی مغزدار مجلسی بوشهردر رنگ قرمز هستند و خرماهای خشک در رنگ قهوه است. همچنین در جهان ما ۳۰۰۰ نوع خرما داریم شما با مصرف تنها ۲ عدد خرما در روز از خواص شگفت انگیز آن پی می برید در این سایت باهم خواص خرما را مورد برسی قرار می دهیم. مواد مغذی در یک عدد خرما:

  • انرژی ۲۷۷ کالری
  • پروتئین
  • آهن
  • منزیم
  • مس
  • فیبر

منگنز خرما دارای مواد مغذی غنی می باشد، اندازه کالری این محصول با کشمش، مویز، انجیل یکی می باشد و علاوه بر مواد معدنی دارای فیبر ویتامینهای بسیاری می باشد، با توجه به گزارشات تهیه شده خرما تازه و خشک موجود می باشد دارای انواع مختلفی می باشد.