دیبالا: یوونتوس برای ادامه فصل یک راه بیشتر ندارد

دیبالا: یوونتوس برای ادامه فصل یک راه بیشتر ندارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا و یارانش در تیم فوتبال یوونتوس یکشنبه شب برای چهارمین هفته متوالی در کسب پیروزی در فصل جدید سری A ناکام ماندند و این بار در خانه مقابل میلان در حالی که تا اواخر نیمه دوم یک بر صفر جلو بودند، در نهایت به تساوی یک – یک بسنده کردند. این نتیجه سبب شد که یووه برای اولین بار در 60 سال گذشته نتواند از 4 بازی ابتدایی‌اش در یک فصل سری A پیروزی کسب کند.

پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی بانوی پیر یکی از معدود بازیکنان این تیم بود که نسبت به این نتیجه واکنش نشان داد و در فضای مجازی پست گذاشت.

او نوشت: در لحظات سخت، تیم فقط یک راه دارد و بس، اینکه همه ما با هم متحد بمانیم و شیرازه تیم را حفظ کنیم. ما قبلاً هم انجامش داده‌ایم پس دوباره هم می‌توانیم. فقط باید تا پایان راه اتحادمان را حفظ کنیم.

بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس، دیبالا یکی از فرمانده‌هان بانوی پیر در زمین بازی بوده است. قرارداد او با یووه رو به اتمام است اما آخرین گزارش‌ها از توافق دو طرف برای عقد یک قرارداد 5 ساله جدید حکایت دارد. باشگاه یوونتوس فردا (چهارشنبه) در هفته پنجم سری A به مصاف اسپتزیا می‌رود و یکشنبه هفته آینده در خانه برابر سامپدوریا به میدان خواهد رفت.

اخبار ورزشی