رتبه آخر تیم بسکتبال بانوان ایران در مسابقات کاپ آسیا

رتبه آخر تیم بسکتبال بانوان ایران در مسابقات کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال،  تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در چهارمین دیدار خود از رقابت‌های سطح B کاپ آسیا 2021 که به میزبانی اردن در حال برگزاری است، برای کسب عنوان پنجم این مسابقات به مصاف تیم سوریه رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه 63 بر 58 به سوریه واگذار کرد.

دلارام وکیلی با کارایی ۱۹، شیدا شجاعی با کارایی ۱۵ و نگین رسولی‌پور با کارایی 11 موثرترین بازیکنان ایران در این دیدار مقابل سوریه بودند.

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های لبنان و سوریه همگروه بود. ملی‌پوشان کشورمان در اولین دیدار مقابل لبنان با نتیجه 66 بر 64 مغلوب شدند و سپس در مصاف با سوریه با نتیجه 78 بر 71 این دیدار را واگذار کردند. تیم کشورمان پس از آن به عنوان تیم سوم گروه A به مصاف تیم اندونزی به عنوان تیم دوم گروه B رفت که این دیدار با نتیجه 76 بر 68 به سود اندونزی به پایان رسید.

بانوان ایران برای کسب عنوان پنجم با تیم سوریه به رقابت پرداختند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به نفع سوریه شد تا تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در جایگاه ششم رقابت‌های سطح B کاپ آسیا 2021 اردن قرار بگیرد.

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران پس از ۴۷ سال اولین حضور خود را در رقابت‌های کاپ آسیا تجربه می‌کرد.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم