رقابت منچستریونایتد و آرسنال بر سر جذب قرضی فلیکس

رقابت منچستریونایتد و آرسنال بر سر جذب قرضی فلیکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، ژوائو فلیکس هافبک پرتغالی تیم فوتبال اتلتیکومادرید یکی از آن دسته از بازیکنانی است که به نظر می‌رسد نامش در این پنجره زیاد شنیده خواهد شد، این در حالی است که چند باشگاه لیگ برتری وضعیت او را زیرنظر دارند.

نشریه انگلیسی «اتلتیک» گزارش داد؛ باشگاه اتلتیکومادرید آماده قرض دادن فلکیس 23 ساله به باشگاهی دیگر است، این در حالی است که دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال اصلی‌‌ترین مشتریان این هافبک پرتغالی هستند. هر دو باشگاه به طور جدی علاقه خود برای جذب این بازیکن را اعلام کرده‌اند اما پیشنهادی که آنها داده‌اند نزدیک به رقم مدنظر اتلتیکومادرید یعنی 15 میلیون یورو به علاوه پرداخت دستمزد او به مبلغ 6 میلیون یورو برای 6 ماه باقیمانده از فصل جاری نیست.

ژوائو فلکیس که قرارداد فعلی‌اش با اتلتیکومادرید تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد، در چند ماه گذشته به دلیل اختلافی که با دیه‌گو سیمونه سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو پیدا کرده، بحث جدایی‌اش از این تیم اسپانیایی مطرح شده است. باشگاه اتلتیکومادرید بر روی فلیکس 100 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

آرسنال پس از مصدومیت گابریل ژسوس به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و منچستریونایتد هم پس از فسخ توافقی قرارداد کریستیانو رونالدو به دنبال اضافه کردن مهاجمی جدید به ترکیب تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ است، به همین منظور مدیران این دو باشگاه لیگ برتری برسر جذب ژوائو فلیکس با یکدیگر وارد رقابت شده‌اند.

چلسی هم دیگر مشتری این هافبک پرتغالی است که از سال ۲۰۱۹ تاکنون در ۱۳۰ بازی برای اتلتیکو به میدان رفته و آمار ۳۴ گل‌زده و 18 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/