رقم نجومی کمیسیون مورد نظر رایولا برای انتقال هالند به منچسترسیتی

رقم نجومی کمیسیون مورد نظر رایولا برای انتقال هالند به منچسترسیتی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مینو رایولا در فوتبال اروپا به عنوان یکی از دندان‌گردترین مدیربرنامه شناخته می‌شود، کسی که حق کمیسیون درخواستی‌اش برای انتقال یک بازیکن به باشگاه مشتری، دست کمی از ارقام پرداخت شده برای خرید ستاره‌ها فوتبال ندارد. اکنون اما به نظر می‌رسد که او می‌خواهد فصلی تازه برای خوش اشتهایی خود در دریافت حق کمیسیون رقم بزند.

به گزارش نشریه سان انگلیس؛ مینو رایولا که خودش را برای کسب درآمدی هنگفت از محل انتقال ارلینگ هالندی به مشتریان پرشمار او آماده می‌کند، می‌خواهد موکل نروژی خودش را به منچسترسیتی ببرد اما برای این کار از باشگاه انگلیسی 47 میلیون پوند طلب کرده، رقمی که در شرایط عادی هر باشگاهی را حتی از خرید بهترین ستاره‌گان دنیا هم منصرف می‌کند اما ظاهراً با تیم شیخ منصور بن‌زاید آل‌نهیان چنین کاری نکرده است.

پس از گردش در نقاط مختلف اروپا برای پیدا کردن مشتریان دست به نقد برای هالند، رایولای ۵۴ ساله از همین حالا مزایده برای فروش ستاره نروژی را آغاز و در همین ابتدا کار به فکر تأمین منافع خودش بوده است چرا که دریافت ۵۵ میلیون یورو به عنوان حق کمیسیون را اولین شرط برای انتقال این بازیکن ۲۱ ساله عنوان کرده است. سیتی هم از این ماجرا مطلع شده است اما گویا مشکلی برای پرداخت آن ندارد.

هالند مطابق بندی که در قراردادش با دورتموند دارد، می‌تواند در پایان فصل جاری این تیم را ترک کند آن هم در حالی که مشتری او تنها باید 68 میلیون پوند به تیم آلمانی بپردازد.

رایولا در مصاحبه اخیرش گفت سیتی تنها باشگاه انگلیسی است که برای خرید هالند تمایل دارد و از سه تیم رئال مادرید، پاری‌‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ هم به عنوان مقاصد بالقوه این بازیکن نام برد.

شرط رایولا برای انتقال هالند به تیم‌های مشتری او شبیه همان کاری است که برای انتقال پل پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد در سال 2016 انجام داد و 40 میلیون یورو حق کمیسیون گرفت. در همین حال نشریه سان نوشته است که این بار رایولا باید حق کمیسیونی که بابت انتقال هالند می‌گیرد را با رالف اینگ پدر بازیکن قسمت کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم