رونق کسب و کار خود را با فروش  انواع سیب تجربه کردم

رونق کسب و کار خود را با فروش  انواع سیب تجربه کردم

هرکسی که میخواهد به ثروت برسد باید تلاش کند وهیچ چیزی بدون تلاش بدست نمی آید من با وارد شدن به تجارت و صادرات انجام سیب با تلاش خودم به کسب و کار پر رونقی رسیدم.

سیب

سیب ایران  جزء میوه‌های محبوب در سراسر دنیا است و دارای طعم شیرین مطبوع و خوش عطری است که دارای خواص شگفت انگیز برای بدن است که تولید این  محصول  در رنگ‌های زرد، سرخ، سبز و در اندازه‌های متفاوت است که ۴۱ درصد حجم سیب را هوای بین سلولی تشکیل داده است به همین دلیل است که سیب بر روی آب شناور باقی می‌ماند.

یک سیب باحجم متوسط بین ۱۶۰ تا ۲۰۰ گرم وزن دارد وسرشاراز مواد مغذی و انواع ویتامین‌ها، مواد آلی کلسیم، منیزیم، آهن است گوشت میوه سیب غالباً به رنگ سفیدو کرم‌رنگ است.

انواع مختلفی از سیب درختی را دردنیا می توان یافت که ازنظر ظاهری، حجم، شکل و رنگ گاهی باهم متفاوت هستند اما همه آن‌ها ازلحاظ خاصیت شبیه هم هستند در بعضی از نقاط دنیا سیب‌های درشت را ترجیح می‌دهند؛ و سیب‌هایی که قطر آن‌ها از ۵/۷ سانتی‌متر کمتر است را نمی‌پسندند و از آن‌ها بیشتر برای گرفتن آبمیوه استفاده می‌شود.

سیب خشک حبه ای

برای خرید سیب خشک حبه ای می توان از طعم های دارچینی لبویی آن استفاده نمود که طرفداران خاصی دارند. برای نگه داری سیب در بلند مدت و حفظ خواص، آن را به صورت های مختلف خشک می کنند تا در فصول مختلف از آن استفاده نمود. چیپس میوه مواد معدنی گوناگونی داراست که برای رشد کودکان بسیار منبع عالی است و سرشار از انرژی می باشد.

استفاده از میوه خشک شده می تواند منبع تغذیه سالمی باشد که انرژی روزانه افراد را تامین می کند. سیب لبویی قبل از فرآیند خشک با پودر لبو فرآوری می شود و برای افرادی که نیاز به میوه هایی با طبیعت گرم دارد از دارچین استفاده می گردد.

در تولید چیبس میوه سیب خشک حبه ای را به قطعات کوچک تقسیم می شود یا به اصطلاح خرد می شود تا مانند قند مورد استفاده قرار گیرد. میوه های خشک شده ارزش بالاتری بخاطر فرآیندی که طی می کنند پیدا می کنند و در بازار باقیمت بالایی نسب به سیب خام تازه فروخته می شوند.

سیب خشک شده

در این مطلب قصد داریم طرز تهیه سیب خشک در فر و توستر در منزل را توضیح دهیم. افراد زیادی از خواص سیب آگاه هستند و امروز حتی از آن به صورت خشک هم استفاده می کنند. بهتر است بدانید منشا اصلی سیب مناطق اروپایی نیز می باشند که در گذر زمان به دلیل دارا بودن خواص زیاد این میوه ارزشمند برای بدن به کشور های مختلف هم منتقل شد. سیب دارای تمدن بسیار زیادی بوده و نماد دوستی، عشق، زیبایی، تندرستی، نیرومندی نیز می باشد.

بهتر است بدانید طرز تهیه سیب خشک در فر به صورت زیر می باشد. در ابتدای کار سعی کنید از سیب هایی استفاده کنید که فاقد لک باشند سپس آنها را شسته و خشک کنید. می توان سیب را به شکل های مختلف برش داده تا به صورتی یکنواخت خشک شوند. توصیه می شود برای جلوگیری از سیاه شدن سیب آن را مدتی داخل آب نمک نگهداری کنید. افرادی هم هستند که از آبلیمو طبیعی برای جلوگیری از سیاه شدن سیب استفاده می کنند. در صورتی که در هوای آزاد می خواهید سیب را خشک کنید باید روی آن را با پارچه تمیز پوشانده و سعی کنید در تایم شب آن را به داخل خانه انتقال دهید.