رویاهایم را  شناختم و پولدار شدم

رویاهایم را  شناختم و پولدار شدم

انسانی که هدف و رویای خود را نشناخته است، هنوز متولد نشده است این جمله‌ای است که می‌تواند به عنوان یک راهنما برای یافتن پاسخ سوال چگونه پولدار شدن باشد. ینده با شناختن رویا ها و اهدافم توانستم در حوزه حلوا به درامد خوبی برسم و ثروتمند شوم.

حلوای سیب درختی

یکی از دسرهایی که می توانید به عنوان عصرانه میل کنید حریره حلوای سیب درختی با شیره انگور می باشد که به دلیل اینکه از سیب درختی درست می شود بسیار خوشمزه و پر خاصیت است که در ادامه به فواید آن می پردازیم. سیب درختی منبع خوبی از قندهای آسان هضم (حاوی ۸ تا ۱۵ درصد)، عناصر ریز (حداکثر ۰.۵ درصد نمکهای معدنی مختلف) است و دانه های یک میوه با اندازه متوسط حاوی تقریباً استاندارد روزانه ید هستند.

به عنوان مثال، سیب آنتونوف در ۱۰۰ گرم با محتوای کالری ۴۸ کیلو کالری حاوی: ۰.۳ گرم پروتئین، ۱۱.۵ گرم کربوهیدرات، ۰.۰۲ میلی گرم ویتامین B۱، ۴.۹ میلی گرم ویتامین C، ۱۶ میلی گرم کلسیم و ۸۶ میلی گرم پتاسیم است. حلوای سیب بسیار خوشمزه است و می توانید به عنوان یک دسر پرخاصیت برای پذیرایی مهمانان استفاده کنید. حریره حلوای سیب درختی که به عنوان شیرینی سنتی هم می شناسند، امروزه برای مراسمات مذهبی برای پذیرایی مهمانان مورد استفاده قرار می دهند.

حلوا سیاه تبریز

فروش انواع حلوا سیاه تبریز و سیاه یکی از تجارت های بسیار پر رونق در ایران به حساب می‌آید چراکه انواع حلوا سیاه و انواع حلوا ارده انواع حلوا شکری و انواع دیگر محصولات کنجدی به صورت کاملا تخصصی و کاملا ارگانیک در ایران بدن شهرهای سنتی ایران تهیه و تولید شده و به فروش عمده رسیده و  همچنین صادرات این محصولات بی نظیر کنجدی شامل حلوا شکری و محصولات نام برده شده به کشورهای مختلف سالانه در حجم های بسیار بالا انجام می شود.

صادرات حلوا سیاه اردبیل معمولاً در بسته بندی های یک کیلویی و نیم کیلویی به کشورهای همسایه نظیر عراق ترکیه و… انجام می شود.

کشورهای نام برده شده از کشورهای وارد کننده عمده حلوا سیاه اردبیل می باشند که سالانه حجم بسیار بالایی را از انواع محصولات کنجدی و همچنین محصولاتی نظیر حلوا سیاه اردبیل به صورت عمده خرید کرده و به کشور خود وارد می کنند.

حلوای ارد نخودچی

یکی از انواع بسیار خوشمزه این دسر ایرانی حلوای ارد نخودچی تبریز می باشد که طرز تهیه آن به نسبت حلوای معمولی دارای تفاوت هایی می باشد. اصلی ترین این تفاوت ها، استفاده از بادام یا گردو در داخل حلوا می باشد به این ترتیب که بنا به سلیقه و ذائقه یکی از این مغز ها را داخل آسیاب ریخته و مقداری ریز می کنیم و در مرحله آخر که حلوا در حال شکل گیری است، این خشکبار را نیز به آن اضافه کرده و آن را با دست فشار می دهیم تا کاملا سفت شود. البته در برخی مناطق از خلال بادام یا پسته نیز برای تزئین روی حلوا استفاده می شود.

برای زیبا تر شدن و استفاده در میهمانی ها و مراسم رسمی، حلوا نخودچی را به صورت قالبی تهیه می کنند. این کار از نظر طعم و مزه تفاوتی ایجاد نمی کند و تنها باعث می شود ظاهر آن رسمی تر و شکیل تر گردد. برای تهیه حلوا نخودچی قالبی، کافی است تمامی مراحل پختن این نوع دسر را انجام داده و پس از انجام این کار، قالب را آماده کرده و حلوای تهیه شده را با قاشق به داخل آن ریخته، فشرده نمایید و سپس کف یک سینی را چرب کرده و حلوا های قالبی را بری روی آن قرار دهید.