رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

در سال‌های اخیر روش‌های متعددی برای افزایش رتبه وب‌سایت، جذب مشتری و فروش کالا و محصولات ابداع شده است. به نحوی‌که صاحبان مشاغل و فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از این روش‌ها ضمن آشنا نمودن مخاطبان با کالا و خدمات خود، از طریق فروش آن‌ها درآمد کسب می‌کنند. رپورتاژ آگهی یکی از راهکارهای مؤثر برای بهبود کیفیت سئو سایت و تبلیغ انواع محصول است. البته رپورتاژهای آگهی نباید صرفاً جنبه تبلیغی داشته باشند و ازاین‌رو می‌بایست تمامی جنبه‌های نگارشی برای تولید و ارائه یک آگهی مناسب در نظر گرفته شود تا در کنار جلب نظر مخاطب، بتوان ویژگی، خصوصیات و کاربرد انواع محصول و خدمات را به مصرف‌کنندگان معرفی نمود.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران و صاحبان مشاغل با نحوه نگارش رپورتاژ آگهی آشنایی کامل و کافی ندارند یا به هر دلیل نمی‌توانند یک آگهی مناسب و باکیفیت را جمع‌آوری نموده و به دست مخاطبان برسانند، اقدام به خرید رپورتاژ آگهی می‌کنند؛ بدین‌صورت که با ثبت رپورتاژ آگهی، شرکت‌های فعال در این حوزه متناسب با نوع کالا و خدمات رپورتاژهای مبتنی بر اصول سئو را تدوین نموده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. همواره به یاد داشته باشید که بر اساس نوع محصول و خدمات به نسبت قیمت رپورتاژ آگهی نیز تغییر می‌یابد و هنگام ثبت رپورتاژ آگهی باید به این نکته توجه نمایید و سپس درخواست خود را ثبت کنید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

به‌طورکلی متنی که با هدف معرفی محصول، خدمات یا بیان ویژگی‌های کسب‌وکار نوشته می‌شود، رپورتاژ آگهی نام دارد. در این راستا رپورتاژ خبری بیشترین میزان خرید رپورتاژ آگهی را به خود اختصاص داده و با بیان اخبار واقعی از مشاغل مختلف، توانسته نیاز بسیاری از کسب‌وکارها را درزمینه افزایش رتبه وب‌سایت، جذب مشتری و فروش بیشتر برطرف سازد؛ به‌عبارت دیگر رپورتاژهای آگهی با همین هدف، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و بسیاری از مشاغل بر اساس نوع محصول و خدمات، از رپورتاژ دائم در کریپو استفاده می‌کنند. شما نیز در صورت نیاز می‌توانید با ثبت رپورتاژ در کریپو ، از خدمات منحصر‌به‌فرد و مطالب بروز و مبتنی بر اصول سئو این مجموعه جهت جذب حداکثری مخاطب و افزایش میزان فروش محصول استفاده کنید.

تأثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

به یک نگاه به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مختلف خواهید دید که تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان آن‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ بدین صورت که بعضی سایت‌ها به دلیل استفاده از مطالب بروز و با‌کیفیت توانسته‌اند تعداد زیادی مخاطب را جذب کنند و در ادامه، میزان فروش محصول خود را افزایش دهند، اما درمقابل، سایت‌ها و مراکز فروشگاهی آنلاین فراوانی نیز هستند که به دلیل عدم آشنایی با رپورتاژ آگهی، در جذب مشتری و گسترش فروش ناتوان هستند. در‌واقع هرچه اصول سئو بیشتر در متن رپورتاژ و نحوه نگارش آن رعایت شود، به نسبت سطح کیفی مطالب نیز ارتقاء می‌یابد و تأثیرگذاری آن بر ذهن مخاطب نیز بیشتر می‌شود.

با این توصیف هنگام خرید رپورتاژ آگهی حتماً به نمونه کارهای موجود و کیفیت مطالب مندرج در آن دقت نمایید و پس از کسب اطمینان، درخواست ثبت رپورتاژ آگهی بدهید. رپورتاژ دائم در کریپو یکی از راه‌های مؤثر برای حفظ کیفیت سئو مطالب و ارتقاء سطح کیفی مطالب مرتبط با کسب‌وکارهای مختلف است. در این زمینه می‌توان ازبین اصلی‌ترین اصول نگارش رپورتاژ بر اساس اصول سئو، به چگالی کلمات کلیدی اصلی و فرعی، عنوان‌بندی مناسب، روان بودن متن و پیوستگی مطالب اشاره کرد. اگر این نکات در تمامی بخش‌های رپورتاژ آگهی رعایت شود، مطمئناً یک رپورتاژ باکیفیت را تولید کرده‌اید و به‌راحتی می‌توانید نظر مخاطب را جلب کنید.

ویژگی‌های رپورتاژ آگهی یا خبری

همان‌طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، رپورتاژ آگهی (خبری) باید یک‌سری ویژگی‌ها را در‌بر داشته باشد، تا ضمن معرفی محصول و کاربردهای آن بتواند، نظر مخاطب را جلب کند و موجب فروش محصول و خدمات شود. بعضی از مهم‌ترین ویژگی‌های ثبت رپورتاژ آگهی در کریپو و سایر مراکز تولید محتواهای تبلیغاتی مبتنی بر اصول سئو به شرح زیر عبارت است از:

۱- متن آگهی صرفاً نباید جنبه تبلیغی داشته باشد و باید با هدف اطلاع‌رسانی درباره یک مطلب خاص نوشته شود؛ به‌عبارت دیگر یک رپورتاژ آگهی باکیفیت و گیرا، تلفیقی از یک مطلب خبری و تبلیغی است؛ به‌گونه‌ای که مطالب خبری بخش اعظمی از محتوا را به خود اختصاص می‌دهد.

۲- در رپورتاژ آگهی علاوه بر حفظ ساختار سئو، می‌بایست نیاز مخاطب را در نظر بگیرید و سپس متن رپورتاژ را بر اساس آن بنویسید. در این‌خصوص قیمت رپورتاژ آگهی با توجه به جامعه هدف و نوع محصول تعیین می‌شود؛ بدین‌ترتیب هرچه محصول خاص‌تر و جامعه هدف بزرگ‌تر باشد، به نسبت قیمت خرید رپورتاژ آگهی نیز افزایش می‌یابد.

– رپورتاژهای آگهی معمولاً بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه هستند؛ بدین صورت که به‌ازای هر هزار کلمه، سه عکس باکیفیت و مرتبط با موضوع رپورتاژ در نظر گرفته می‌شود. در بعضی موارد بنا به درخواست صاحبان مشاغل در بخش‌های مختلف متن لینک قرار می‌گیرد. خاطرنشان می‌شود که رپورتاژ دائم در کریپو از بالاترین سطح کیفیت سئو برخوردار است و تا به‌حال نیز توانسته موجب افزایش تعداد مشتری و رتبه سایت‌های مختلف خبری و فروشگاهی شود.

۴- چگالی کلمات کلیدی اصلی و فرعی بر اساس تعداد کلمات رپورتاژ در نظر گرفته می‌شود و هنگام نگارش رپورتاژ آگهی می‌بایست به این نکته توجه ویژه‌ای شود. عدم تناسب استفاده از کلمات کلیدی اصلی و فرعی موجب کاهش کیفیت رپورتاژ می‌شود و حتی ممکن است رتبه وب‌سایت‌های علمی، آموزشی و فروشگاهی را کاهش دهد.

۵- استفاده از عنوان اصلی و تیترهای جذاب و ترغیب‌کننده؛ ازآنجایی‌که مخاطب ابتدا عنوان و تیترهای محتوا را مشاهده می‌کند، با استفاده از عناوین نوین و جذاب می‌توانید مخاطبان را ترغیب به خواندن رپورتاژ کنید و از این طریق رتبه وب‌سایت، تعداد مشتریان و حجم فروش را افزایش دهید.

سخن آخر

رپورتاژ آگهی معمولاً با هدف ارائه خبرهای متنوع و شناساندن انواع محصول و خدمات به جامعه هدف نوشته می‌شود؛ ازاین‌رو کیفیت مطالب و نحوه نگارش آن اهمیت فراوانی دارد و ساختار رپورتاژ از عوامل مهم برای جلب نظر مخاطبین به شمار می‌رود؛ بر همین اساس ثبت درخواست خرید رپورتاژ آگهی با توجه به نوع محصول و خدمات انجام می‌گردد؛ بدین ترتیب که ابتدا بر اساس نوع شغل، مطالب اولیه مبتنی بر اصول سئو گردآوری شده و سپس فرآیند نوشتن رپورتاژ آغاز می‌شود.

نکته قابل‌توجه اینکه قیمت رپورتاژ آگهی بر اساس تعداد کلمات و نوع محصول متفاوت است و متقاضیان هنگام ثبت رپورتاژ در کریپو و سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو، باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند و سپس اقدامات لازم را جهت تدوین یک محتوای بروز و باکیفیت همراه با اخبار واقعی انجام دهند.