زیر سایه گسترده ثروت زندگی ام پر رونق شد!

زیر سایه گسترده ثروت زندگی ام پر رونق شد!

شما زمانی می توانید از یک کار؛ ثروت و درآمد کافی را کسب کنید که به آن علاقه داشته باشید و هر روز با شور و اشتیاق آن را دنبال کنید و این قانون را نادیده نگیرید. تلاش مستمر و پایدارم در حوزه غلات از جمله انواع حبوبات موفقیت های چشمگیری را برایم به همراه داشت و تغییرات مثبتی را در زندگی ام ایجاد کرد. در ادامه شما را با این حوزه سودمند بیشتر آشنا می کنم، همراه من باشید.

نخود درشت کرمانشاه

یکی از بهترین و درجه یک ترین نخودهای موجود در ایران، نخود درشت کرمانشاه است که به صورت درشت و اعلا تولید می شود و به صورت آبی و دیم وجود دارد که نمونه های آبی آن در صورتی که مورد آبیاری خوبی قرار گیرند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

مراکز عمده فروش انواع حبوبات و مواد غذایی اولین مشتریان نخود کرمانشاه می باشند و هر ساله حجم بالایی از این تولیدات را برای فروش و عرضه در بازار تهیه می کنند و از این طریق سودهای کلانی را بدست می آورند.

همانطور که می دانید حبوبات خواص بسیار زیادی دارند و مصرف و خوردن آنها می تواند مزایا و خواص فراوانی برای سلامتی بدن داشته باشد و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کند.

از آنجایی که میزان تقاضا برای انواع حبوبات و به ویژه نخود افزایش یافته است، این افزایش تقاضا دلیلی شده تا تجارت فعالان در حوزه توزیع حبوبات رونق پیدا کند و انواع حبوبات و نخود را در حجمهای عمده با مقادیر بسیار بالایی به فروش برسانند.

لوبیا قرمز کپسولی

معمولا انواع لوبیا قرمز همچون لوبیا قرمز کپسولی بیشتر در صنایع غذایی استفاده می شود و برای تهیه انواع غذاها ازجمله خورشت قورمه سبزی و خوراک لوبیا بسیار کاربرد دارد، این محصول فواید زیادی دارد.

به طور مثال در سلامتی مفاصل نقش مهمی ایفا می کند و به دلیل داشتن آنزیم های خاص باعث می شود انعطاف پذیری مفاصل بیشتر شود و همچنین به علت خواصی که دارد در پاکسازی دستگاه گوارش مفید می باشد و از سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند.

 در میان انواع موادی که منبع پروتئین هستند لوبیا قرمز از پروتئین بالاتری برخوردار است، با توجه به این که لوبیا قرمز یک محصول طبیعی می باشد تقلبی ندارد.

این ماده غذایی پروتئین گیاهی دارد و مناسب برای ورزشکاران می باشد و همچنین افرادی که می خواهند به وزن ایده آل برسند بهتر است این محصول را در برنامه غذایی خود داشته باشند، در کل مصرف مواد غذایی گیاهی برای سلامتی بدن بیشتر توصیه شده است.

عدس بسته بندی

عدس گونه های مختلفی دارد که شامل: لپه، عدس سیاه، عدس قرمز، عدس سبز فرانسوس، عدس قهوه ای، ماش، دال عدس و عدس ماکاچیادو می باشد؛ در کشور ما بین انواع  عدس شناخت بیشتری درباره عدس بسته بندی سبز و دال عدس  وجود دارد اما  عدس سبز مصرف بیشتری دارد.

در ایران بین انواع خارجی بیشتر عدس های کانادایی و روسی شناخته شده اند. این محصول سرشار از پروتئین گیاهی است و دارای قیمت بسیار ارزانی است.

به همین سبب می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت باشد. وجود مواد شیمیایی ارگانیک مانند فنول در آن برای سلامتی ارگان های مختلف بدن ضروری است.

البته پوست عدس دارای مقادیر زیادی فیبر است که با جداسازی، این قسمت مغذی هدر می رود.

زیستگاه اصلی این گیاه کشورهای مدیترانه ای، جنوب اروپا، اتیوپی، هند، پاکستان و مصر بوده که از این کشورها به امریکای لاتین رفته و در سراسر جهان عرضه شده است.