سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مانند یک نمایشگاه شفاف است

سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مانند یک نمایشگاه شفاف است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین امرودی رئیس سابق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران که با حضور زاکانی شهردار تهران، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، هیأت امنای سازمان فرهنگی و هنری، اعضای شورای شهر، جامعه روحانیون و مدیران شهری در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: زمانی که در این سازمان شروع به خدمت کردم، با مدیران این مجموعه قرار گذاشتیم تا با برنامه و هدف، مبتنی بر فرصت‌های موجود در سه حوزه میدانی، جهادی و مجازی کوشش شبانه روزی داشته باشیم.

وی افزود: در طول این مسیر با مشورت قوی‌ترین مدیران حوزه فرهنگ و اندیشه کشور فعالیت کردیم و امیدوارم نتیجه این تلاش‌ها مثبت و تأثیرگذار باشد.

رئیس سابق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ادامه داد: در این حوزه سختی‌های زیادی کشیدیم این در حالی است که فضای فرهنگی به آرامش و نشاط نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر نیاز به توجه دارد، بیان کرد: امروز، اولین روز کاری یک مدیر جوان، خلاق و تازه نفس در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است که باید کارهای نیمه‌کاره قبلی را به سرمنزل مقصود برساند و کارهای جدیدی را در این حوزه تبیین و مدیریت کند.

امرودی یادآور شد: حوزه فعالیتی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از منظر تنوع کاری آنقدر وسیع است که حتی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر سازمان‌های متولی امر فرهنگ و هنر قابل مقایسه نیست؛ سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مانند یک نمایشگاه شفافی است که کارهای خوب و تأثیرگذار آن به خوبی نمایان است.

منبع : مهر