سرمایه گذاری در حوزه آباژور من را به ثروت رساند

سرمایه گذاری در حوزه آباژور من را به ثروت رساند

شاید تا چند سال پیش سرمایه گذاری در ملک و بورس می توانست بهترین گزینه جهت افزایش درآمد باشد اما من از زمانی که کسب و کار خود را در حوزه آباژور آغاز کردم توانستم به خانه و ماشین دلخواه خود برسم.

آباژور

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نورپردازی و دیزاین کردن محیط ‌های مختلف، آباژور کنار سالنی چوبی است که دارای ظاهر شیک و مدرن می باشد و در بازار با تنوع رنگی بالا و قیمت مناسب به فروش می رسد، این محصول با دارا بودن نور ملایمی که دارد زیبایی بی نظیری را در محیط به وجود می آورد.

آباژورهای چوبی کنار سالنی دارای تنوع بسیار بالایی هستند و در شکل‌های گوناگون تولید می شوند که هر کدام مناسب برای فضای خاصی می باشند، این نوع محصولات را می توان در کنار مبلمان یا در کنار پرده ها قرار داد.

 خریدارانی که قصد خرید آباژور کنار سالنی را دارند به هنگام خرید این محصول باید به هماهنگی آن با چیدمان منزل دقت کنند، این نوع آباژورها دارای گوشه های زاویه دار هستند که معمولاً کلاهک آنها گرد بوده و مناسب برای کنار مبلمان می باشند، آباژورهای چوبی با ارتفاع مناسب نیز دید بصری بهتری دارند.

آباژور چوبی مدرن

افرادی که به دنبال زینت بخشیدن خانه خود می باشند می توانند آباژور چوبی مدرن بلند بزرگ را در گوشه ای از پذیرایی خود بگذارند. این محصول برای زیبایی دکور منزل بسیار موثر می باشد و سبک فانتزی دلخواهی را به اطراف خود می دهد. شما یک شب شاعرانه را به کمک این محصول می توانید در کنار همسر خود در خانه ایجاد کنید.

به صورتی که همه چراغها را خاموش کنید و میز عسلی را پر از گلهای رز خشک شده کنید و در حالی که آباژور خود را روشن کرده اید یک موسیقی سنتی عاشقانه در اسپیکر خود با صدای ملایم بگذارید و اوقات دونفره خاطره انگیزی کنار یکدیگر بگذرانید.

در گذشته بسیار دور نخستین دفعه در مکانهای عمومی پاریس از آباژور چوبی دست ساز استفاده می کردند تا نور کافی جهت مصرف شبانه تامین می شد که دیگر کشورها هم از آن استقبال کردند

آباژور رومیزی

امروزه در بازار انواع مختلفی از آباژور رومیزی مدل sn 311 و sn 312 به فروش می رسد که قیمتهای بسیار متفاوتی دارد. آباژور رومیزی فقط به صورت رومیزی نیستند، بلکه بعضی آنها پایه بلند نیز می باشد که هر شخص با توجه به سلیقه ی خود و میزان بودجه ای که دارد، آن را خریداری می نماید که معمولا آباژورهایی که در ساخت آن از چوب استفاده شود، قیمت بیشتری نسبت به آباژورهای دیگر دارد.

در گذشته چیزی به اسم آباژور وجود نداشته است، اما رفته رفته و با گذشت زمان، آباژورهای مختلفی ساخته شده است که بیشتر جنبه ی تزیینی دارند و کسانی که خانه های لوکس و شیکی دارند، معمولا از آباژور برای زیبایی منزل خود استفاده می کنند.

آباژور رومیزی در مدلهای مختلفی وجود دارد که یکی از آنها مدل sn 312  می باشد که فواید بسیاری زیادی دارد. معمولا افراد، نوع آباژور را با توجه به نیاز خود انتخاب می کنند.