سرمربی والیبال نشسته بانوان: بعد از 4 سال وارد یک مسابقه بزرگ می‌شویم/ امیدوارم به مرحله دوم صعود کنیم

سرمربی والیبال نشسته بانوان: بعد از 4 سال وارد یک مسابقه بزرگ می‌شویم/ امیدوارم به مرحله دوم صعود کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مریم ایرانمنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان درباره آخرین شرایط شاگردانش در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی گفت: این آخرین اردوی ما برای اعزام به مسابقات جهانی بوسنی است. تا الان 13 اردو داشته‌ایم و روز 10 آبان ماه نیز راهی بوسنی می‌شویم. دختران ما در این مدت عالی کار کردند و هم به لحاظ روحی و هم تکنیکی و تاکتیکی در شرایط خوبی هستند. امیدوارم شاهد بازی‌های زیبایی از تیم ایران باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به ایستادن روی سکو و حتی کسب سهمیه پارالمپیک پاریس نیز توجه می‌کند یا خیر؟ عنوان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ارتقای رنکینگ داشته باشیم. تیم ملی در سال 2018 در رده نهم بود و ان‌شاءالله بتوانیم بین رتبه‌های پنجم تا ششم کسب کنیم و سال آینده نیز به فینال پاراآسیایی برسیم و یک بازی زیبا با چین داشته باشیم تا در آنجا سهمیه را کسب کنیم.

 

ایرانمنش با اشاره به همگروهی با تیم قدرتمند آمریکا اظهار داشت: ۱۳ تیم در سه گروه با هم رقابت می‌کنند و ما در گروه دوم با آمریکا، کانادا و اسلوونی دیدار خواهیم کرد. امیدواریم با نتیجه مطلوب و قابل قبول بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. اکثر تیم‌ها در پارالمپیک توکیو حضور داشتند، ولی ما بعد از چهار سال وارد مسابقات می‌شویم و این اولین میدان ورزشی است که بچه‌ها می‌بینند. امیدوارم خوب کار کنیم و شاهد بازی‌های زیبا و پرانرژی باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان درباره تاثیر منفی عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی تصریح کرد: کسانی که میادین بین‌المللی دیده باشند، قطعا با کسانی که قرار است اولین تجربه را داشته باشند، فرق دارند. تیم ما چند بازیکن جوان دارد که اولین حضورشان در میادین بین‌المللی است. آنهایی که در جاکارتا بودند، الان فیکس تیم ملی هستند. هر چه بازی بیشتر باشد، استرس هم کمتر می‌شود. ان‌شاءالله این مسابقات برای پاراآسیایی و رویدادهای بعدی ثمربخش باشند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم