سعی می‌کنم امانتدار خوبی باشم/ بدنبال جذب اسپانسرهای قوی هستیم

سعی می‌کنم امانتدار خوبی باشم/ بدنبال جذب اسپانسرهای قوی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری در حاشیه مجمع عمومی و سالیانه خراسان رضوی گفت: در دوره سرپرستی سعی و تلاش من و تیم مدیریتی و فنی فدراسیون وزنه برداری این است که تا زمان حضور و خدمتگزاری در این مجموعه، امانتدار خوبی برای جامعه وزنه برداری کشور باشم. همواره سعی کردیم در حد توانمان هرکجا و در هر استانی حاضر شویم و ضمن گفتگو و دیدار با مسئولان سیاسی و ورزشی استان‌ها و همچنین شنیدن مشکلات هر آنچه می‌توانیم برای توسعه و رشد وزنه برداری استان اعتبار و پشتیبانی جذب کنیم.

وی افزود: زمانیکه در خدمت جامعه وزنه برداری باشیم همین تفکر و تعهد اولویت و اصل ما در برنامه ریزی و مسیر حرکتی ما خواهد بود.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: از روزی که به عنوان خدمتگزار در فدراسیون مشغول به کار شدیم، بخش اعظمی از فکر و ذهن من، بهداد سلیمی نایب رئیس، حسین مقامی دبیر فدراسیون و همه همکارانی که کنار ما مشغول خدمت به وزنه برداری هستند، متمرکز جذب منابع قوی و در حد شأن و منزلت وزنه برداری است. خوشبختانه جلسات خوبی هم در این حوزه داشتیم که امیدوارم اتفاق‌های خوبی در وزنه برداری و در بخش حامی و اسپانسر مالی رخ دهد.

انوشیروانی خاطر نشان کرد: البته مشکلات اقتصادی و مالی فقط مختص وزنه برداری نیست و اغلب مجموعه‌های ورزشی کشور با این بحران دست و پنجه نرم می‌کنند. ولی مطمئنم به واسطه برندها و چهره‌های شاخصی که در وزنه برداری ایران حضور دارند و برنامه‌های عملیاتی ایده آلی که در دستور کار داریم، می‌توانیم به امید خدا جذب منابع مالی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بخش سخت افزاری نیز به دنبال این هستیم بعد از جذب منابع مالی مطلوب، با خریداری تجهیزات به روز و استاندارد هم تجهیزات تیم‌های ملی را به روز کنیم و هم باشگاه‌ها و استان‌های سراسر کشور را تأمین و حمایت کنیم.

منبع : مهر