شروع طوفانی مس سونگون با خانلرخانی/ تساوی مدعیان در گروه دوم

شروع طوفانی مس سونگون با خانلرخانی/ تساوی مدعیان در گروه دوم

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات امروز دوشنبه ششم دی ماه با حضور ۱۱ تیم در دو گروه ۵ و شش تیمی در سالن خانه تکواندو آغاز شد. تیم‌های حاضر در این مسابقات دیدارهای هفته اول و دوم خود را برگزار کردند که در گروه یک مس سونگون و در گروه دوم پالایش نفت آبادن با شش امتیاز در صدر جدول ایستادند.

در گروه یک مس سونگون، تیم تازه واردی که با هدایت پیام خانلرخانی و جذب ملی پوشان میانه ای تکواندو ایران با سرو صدای زیاد وارد لیگ شد هر دو بازی خود برابر فرمانیه و جوانه را با پیروزی پشت سر گذاشت و با نمایشی از یک تیم مدعی شش امتیازی شد و در صدر جدول گروه ایستاد.

سید نعمت خلیفه که دانشگاه آزاد را با جوانان با آتیه روانه لیگ بیستم کرده بود ابتدا جوانه و سپس شهرداری ورامین را شکست داد و با شش امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به مسی‌ها در مکان دوم جدولقرار گرفت. در این گروه شهرداری ورامین که در ۹ سال گذشته یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود با شکست کار خود را آغاز کرد.

در گروه دوم پالایش نفت آبادان موفق تر از سایر تیم‌ها عمل کرد و با دو پیروزی برابر پارسیان البرز و معتمد، با شش امتیاز به تنهایی در صدر جدول ایستاد. نفتی‌ها که یوسف کرمی سرگروه سابق تیم ملی را به عنوان مدیر فنی کنار خود دارند، نشان دادند با جوانان با آتیه خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

شاگردان زوار در تیم لوازم خانگی کن ابتدا معتمد را شکست داده و سپس در مهمترین پیکار هفته با مس کرمان به تساوی رضایت داد تا جدال مدعیان با تقسیم امتیازات به پایان برسد و کنی‌ها با ۴ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به پاس در مکان دوم جدول قرار بگیرند. مهران برخورداری، محمد مهدی عمادی، امیرعباس رهنما و فرزان عاشورزاده چهار تکواندوکار پیروز کن بودند و برای کرمانی هم علی اشکوریان، محمد صادق دهقانی، امیر رضا مددی و سهیل محمدیان چهار پیروزی کسب کردند.

مس کرمان قبل از این دیدار برابر پاس نیز به تساوی دست پیدا کرده بود تا با دو امتیاز برای صعود به مرحله بعد کار دشواری پیش رو داشته باشد. پاس هم که بعد از یک سال دوری دوباره به لیگ برتر تکواندو برگشته بود بعد از تساوی با مس، معتمد را ۵ بر ۳ شکست داد و با چهار امتیاز در مکان سوم جدول ایستاد.

اما بهترین نتیجه انفرادی را مهدی عابدینی کسب کرد. تکواندوکار جوان تیم معتمد در پیکار با علی نادعلیان یکی از بهترین سنگین وزن‌های حال حاضر کشور که در مسابقات انتخابی تیم ملی هم عملکرد خوبی به نمایش گذاشته بود، در یک مبارزه نزدیک و با یک امتیاز اختلاف ۲۵ بر ۲۶ پیروز از میدان خارج شد.

نتایج کامل رقابت‌های لیگ برتر تکواندو به این شرح است:

گروه اول- هفته اول

* دانشگاه آزاد ۶- مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه ۲
* فرمانیه یک – مس سونگون ورزقان ۷

گروه اول – هفته دوم

* دانشگاه آزاد ۵- شهرداری ورامین ۳
* مس سونگون ورزقان ۵- مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه ۳

گروه دوم – هفته اول

* پاس ۴- مس کرمان ۴
* پالایش نفت آبادان ۷ – پارسیان البرز یک
* معتمد یک – لوازم خانگی کن ۷

گروه دوم – هفته دوم

* پاس ۶ – پارسیان البرز ۲
* پالایش نفت آبادان ۵- معتمد ۳
* لوازم خانگی کن ۴ – مس کرمان ۴

منبع : مهر