شهادت سلیمانی نابودی آمریکا را شتاب بخشیده است

شهادت سلیمانی نابودی آمریکا را شتاب بخشیده است

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دشمنان احساس می‌کردند که با شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌توانند جلوی تفکر انقلابی و مقاومت مجاهدانه رزمندگان اسلام را در منطقه بگیرند اما بعد از گذشت ۲ سال از شهادت این مرد میدان عمل به خوبی ثابت شده که مکتب سردار سلیمانی زنده است و امروز آمریکا و اسرائیل از این مکتب و پرورش‌یافتگان آن در واهمه و هراس هستند.

وی از سردار سلیمانی به عنوان ابر مرد تاریخ در مقابله با دسیسه‌ها و حیله‌گری‌های استکبار جهانی یاد کرد و گفت: در دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ارائه نظریه‌ها و دیدگاه‌های مختلف در مورد جبهه مقاومت این حقیقت را ثابت می‌کند که دیگر دشمنان نمی‌توانند ملت‌های آزادیخواه دنیا را به سیطره درآورده و اسباب انحراف اندیشه‌های آرمانی آنها را در ذهن بپرورانند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه که به ماندگاری این مکتب در عصر حاضر بیش از گذشته کمک خواهد کرد اعتقاد راسخ و رنگ خدایی بودن این مرد رزم‌آور و دلاوری است که برای همیشه می‌تواند الگو و اسوه مجاهدان و سربازان کشورهای اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام موسوی هزینه هنگفت آمریکایی‌ها را در قالب تربیت نیروهای داعش، النصرع و سایر گروه‌های انحرافی برای به استیصال کشیدن قدرت مقاومت یادآور شد و افزود: همه هزینه‌ها امروز بر باد رفته و رئیس جمهور کج‌اندیش آمریکا چه در دوره قبل و چه در شرایط کنونی در باتلاق فرو رفتند و روز به روز ذلت و خواری برای آنها مستولی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی برای مسئولان و مدیران با کفایت نظام اسلامی شایسته است که الگو و سیره حاج قاسم سلیمانی را همچون میدان عمل به کار ببندند تا به تدریج مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی ما زدوده شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: اگر مخلصانه و در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم و به توان داخلی تکیه کنیم، پیروزی از آن ملت ما خواهد بود و آنچه که نصیب دشمن خواهد شد شکست، خفت و خواری است.

منبع : مهر