شهدای مدافع حرم مازندران برگ زرینی درتاریخ مقاومت ایران رقم زدند

شهدای مدافع حرم مازندران برگ زرینی درتاریخ مقاومت ایران رقم زدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه خان طومان آورده است: در ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۹۵ مصادف با مبعث نبی مکرم اسلام، مدافعان حرم از استان مازندران در حماسه خان طومان سوریه، افتخاری برای ایران اسلامی آفریدند که اذهان مردم این دیار و ایران اسلامی هرگز این جانفشانی را فراموش نخواهد کرد.

در این پیام آمده است: مدافعان حرمی که با الگوگیری از مکتب حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) برای دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) و نجات جان مردم مسلمان، ایستادگی کردند و با مقاومتی کم نظیر و تقدیم ۱۶ سرباز آخرالزمانی مهدی فاطمه (عج)، چشم فتنه استکبار جهانی را در جنگ نیابتی داعشیان و گروهک‌های دست پرورده آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل کور کردند و از آن پس، اردیبهشت ماه، این دیار لاله پرور با رایحه دل انگیز عطر شهادت این شهدای عزیز، به رنگ و بوی اردیبهشت مقاومت درآمده است.

همچنین تصریح شده است: شهدای مدافع حرم لشکر خط شکن وخط نگهدار ۲۵ کربلا در حماسه خان طومان همچون دیگر شهدای مدافع حرم، استوانه‌های مستحکم سرافرازی و سربلندی کشور هستند. شهدایی که در تداوم و امتداد راه بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید این لشگر در دوران دفاع مقدس، بار دیگر برگ زرینی را در تقویم تاریخ مقاومت ایران اسلامی رقم زدند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام افزود: امروزه عزت، امنیت، آرامش و پیشرفت کشور مدیون رشادت و جوانمردی دلیرمردانی است که در جبهه مقاومت برای اعتلای انقلاب و برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام ناب محمدی، سینه‌های ستبرشان را در مقابل تیرهای بلا قرار دادند و نگذاشتند آسیبی به ملت و مملکت اسلامی وارد شود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: در سالگرد شهادت آلاله‌های به خون غلتیده حماسه خان طومان در اردیبهشت مقاومت مازندران، ضمن ادای احترام به مقام شامخ و والای شهدای مدافع حرم محور مقاومت به ویژه سیدالشهدای محور مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ۱۶ شهید مدافع حرم دیار علویان در حماسه خانطومان و تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس شهیدان سرافراز، از خدای متعال طلب می‌کنیم که ما را قدردان و رهرو راه این شهیدان پرافتخار قرار دهد و توفیق جهاد فی سبیل الله را تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تا طلوع خورشید ولایت عظمی نصیبمان بگرداند.

منبع : مهر