شهرآورد خودروسازان تهرانی/ تلاش ذوبی‌ها برای کاهش نور ستارگان!

شهرآورد خودروسازان تهرانی/ تلاش ذوبی‌ها برای کاهش نور ستارگان!

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (یکشنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اصفهان (دو دیدار) و یزد پیگیری می‌شود.

خانه والیبال تهران در هفته هشتم میزبان دو دیدار لیگ برتر زنان است که در نخستین مسابقه و از ساعت ۱۴ تیم‌های پیکان و سایپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار حکم شهرآورد تهران را دارد، سایپا صدرنشین ۲۰ امتیازی جدول در این بازی میهمان است و پیکان با پنج برد و ۱۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول است. پیکانی‌ها که هنوز برای قهرمانی نیم فصل امیدی کوچکی دارند، برای رسیدن به این هدف باید مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهند تا در هفته پایانی دور رفت به مصاف جوانان زرتشتی یزد بروند.

شهر اصفهان نیز در هفته هشتم لیگ برتر میزبان دو مسابقه است که نخستین بازی در سالن ملت این شهر برگزار خواهد شد و ذوب‌آهن یکی از مدعیان قهرمانی که با هفت برد و ۲۰ امتیاز در رتبه دوم جدول است، میزبان ستارگان فارس خواهد بود.

نماینده شیراز در این رقابت‌ها عمکلرد خوبی از خود نشان داده و در حال حاضر با چهار برد و ۱۱ امتیاز در رتبه ششم جدول است، اما شکست پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان در خانه کار آسانی برای بازیکنان جوان ستارگان فارس نخواهد بود.

تیم ریف اصفهان که در هفته هفتم نخستین برد خود در لیگ برتر زنان را تجربه کرد، در دومین مسابقه شهر اصفهان در هفته هشتم و در سالن امام علی (ع) میزبان باریج اسانس کاشان است.

شاگردان فرزانه شعبان خمسه در تیم کاشان با پنج برد و ۱۹ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند و این تیم نیز برای قهرمانی در نیم فصل امید اندکی دارد.

تیم‌های جوانان زرتشتی یزد و مس رفسنجان برگزار کننده دیگر دیدار هفته هشتم لیگ برتر زنان هستند که این مسابقه در سالن یگانگی شهر یزد برگزار خواهد شد. نمایندگان رفسنجان و یزد در رتبه‌های هفتم و هشتم جدول قرار دارند.

در آخرین مسابقه این هفته تیم مهرسان از ساعت ۱۷ در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری ورامین است. مهرسان با سه برد و هشت امتیاز در رتبه ششم جدول است و نماینده ورامین بدون برد و امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

پیکان – سایپا – تهران – خانه والیبال – ساعت ۱۴

ذوب‌آهن اصفهان – ستارگان فارس – اصفهان سالن ملت – ساعت ۱۶

ریف اصفهان – باریج اسانس کاشان – اصفهان – سالن امام علی (ع) – ساعت ۱۶

جوانان زرتشتی یزد – مس رفسنجان – یزد – سالن یگانگی – ساعت ۱۶

مهرسان – شهرداری ورامین – تهران – خانه والیبال – ساعت ۱۷