شهید حجازی از جلوداران نظام در عرصه‌های مختلف بود

شهید حجازی از جلوداران نظام در عرصه‌های مختلف بود

به گزارش خبرنگار مهر سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم نخستین سالگرد بزرگداشت شهید سید محمد حجازی که در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: در ماه مبارک رمضان، شب جمعه، اولین سالگرد یکی از شهدای برجسته نظام اسلامی که در همه دوران شکل‌گیری این نظام جز جلوداران بوده و در همه صحنه‌ها حضور داشته، شهید والا مقام سید محمد حجازی دور هم جمع شده‌ایم. اگرچه تابلوی برگزاری این مراسم به نام شهید حجازی است اما بدون تردید برگزاری چنین جلساتی، یاد و گرامیداشت همه شهدای عالی‌مقامی است که برای حرکت الهی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.

سردار قآآنی تصریح کرد: ما پرچم را به نام شهید حجازی بالا برده‌ایم اما وقتی این جلسات تشکیل می‌شود به یاد همه شهداست؛ چه شهدای برجسته و قهرمان ما همچون حاج قاسم سلیمانی، احمد کاظمی، حسین خرازی، عبدالله میثمی که همگی جزو رفقا، همسنگران و همراهان شهید حجازی بودند و چه شهدای بزرگواری که هر کدام سردار خانه، شهر و قوم خود هستند.

وی با بیان اینکه این یادبودها، گرامیداشت یاد همه شهداست، عنوان کرد: امروز در رأس این یادها شهدای مقاومت قرار دارد. شهدای درون قلب مقاومت یعنی ایران اسلامی گرفته تا ماورای مرزها به ویژه در فلسطین قهرمان، یک بار دیگر نشان دادند که اسلام زنده است، ارزش‌های اسلامی و فلسطین زنده است و نام شهدا همچنان استمرار دارد.

تکمیل می‌شود…

منبع : مهر