شکست خوردم ولی قوی تر پاشدم ادامه دادم

شکست خوردم ولی قوی تر پاشدم ادامه دادم

زندگیم را از کسب و کار کوچک شروع کردم مانند: شویدکوهی. با خشک کردن شوید و فروش آن توانستن قدم به قدم به پیشرفت نزدیکتر بشوم و الان ثروت عالی را بدست آوردم.

شوید کوهی

محصولات کشاورزی زیادی وجود دارند که بخاطر خواص فراوان از آنها استفاده های زیادی می شود عرق شویدکوهی که به صورت خانگی و محلی تولید می شود این محصول از گیاه شوید خشک بدست می آید که به خاطر مزیتهای آن مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شوید گیاهی است که رویش یک سال تا دوساله دارد و بلندی آن می ‌تواند به یک متر هم برسد این گیاه دارای ریشه های مخروطی و راست می باشد و البته سفید نیز هستند زمان های دور از این گیاه برای درمان استفاده می شده و در کشورهایی مانند ایران یا مصر و هند برای درمان استفاده می کردند امروزه با توجه به خاصیت گیاه شوید در اکثر کشورهای دنیا این گیاه تولید می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

شوید خشک خانگی

شوید خشک خانگی رایحه ای تازه و گیاهی دارد که یادآور جعفری، رازیانه و زیره است، نسبت به شوید تازه طعم کمتری دارد، برگ های شوید خشک یک راه عالی برای طعم دادن به سس های سالاد، غذاهای تخم مرغ یا هر نوع مرغ است.شوید واقعا بر روی ماهی و غذاهای دریایی می درخشد، این گیاه ایده آل برای طعم دادن به انواع غذاها تهیه شده با ماست یا خامه ترش است. شوید خشک همچنین یک راه عالی برای طعم دادن به سوپ ها، ترشی ها و انواع سبزیجات است. شوید خشک یک گیاه معطر است که از زمان های قدیم برای مصارف آشپزی استفاده می شده است، هنگام استفاده از شوید خشک سخاوتمندانه باشید تا طعم ترش لطیف آن را در غذاهای خود به دست آورید، شوید خشک را به مقدار کم یا عمده بخرید. انتخاب ما به قیمت خرده فروشی یا عمده فروشی موجود است، شوید خشک در فروشگاه ما به صورت عمده یا خرده برای تحویل یا جمع آوری موجود است، بسته بندی شده از کیسه های ۵۰۰ گرمی تا ۵۰ کیلوگرم آماده تحویل داده می شود. شوید خشک با توجه به مقدار و حجم آن و همچنین نوع بسته بندی قیمت گذاری می شود و همچنین فروش عمده از قیمت پایین تری برخوردار است.

شوید پلو

یکی از انواع غذاهای خوش طعم و دلپذیر که بسیار طرفدار دارد شوید پلو با لپه آذرشهر باقالی می باشد که طرز تهیه ی آن بسیار آسان می باشد. شوید پلو یکی از غذاهایی می باشد که سریع آماده می شود و اگر هوس قیمه کردید و وقت کافی نداشتید می توانید این غذا را درست کنید. برای تهیه شوید پلو با لپه باقالی می توانید از گوشت چرخ کرده نیز استفاده نمایید و به طعم و مزه آن بیشتر بیافزایید همانطور که می دانید مصرف شوید پلو از مبتلا شدن به پوکی استخوان جلوگیری می کند و همچنین استخوانها را تقویت می نماید. همچنین شوید پلو علاوه بر تقویت پوکی استخوان باعث می شود تا احساس آرامش کنید و هم اینکه خواب راحتی داشته باشید. ضمنا، یکی دیگر از خواص شوید پلو درمان دیابت و جلوگیری از مبتلا شدن به آن می باشد و همچنین دارای خاصیت بادشکن نیز بوده است. بنابراین به افرادی که دیابت دارند و یا از بی خوابی برنج شیرودی می برند.