صدور کارنامه تخصصی شهرداران مناطق و نواحی شهر تهران

صدور کارنامه تخصصی شهرداران مناطق و نواحی شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم شهردار تهران جلسه تودیع و معارفه مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و رضا محمدی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران و مهدی شریفیان مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

علیرضا جاوید ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از تلاش بیش از یک سال رضا محمدی مدیرکل اسبق این اداره کل و شهردار کنونی منطقه ۶ شهر تهران قدردانی به‌عمل آورد و خاطرنشان کرد: پایش منظم، هدایت و یکپارچگی ۲۲ منطقه با روحیه دوستانه و برادرانه اولویت اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران است.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در ادامه با بررسی عملکرد یک ساله این اداره کل ضمن تقدیر از اجرای طرح‌های ویژه در حوزه نگهداشت شهر توسط ادارات این مجموعه از جمله اجرای طرح نگاه خدمت، از اجرای طرح بهاران خدمت با اولویت مباحث مربوط به خدمات شهری توسط این اداره کل خبر داد.

جاوید ضمن تاکید بر پایش مستمر مناطق در مباحث نگهداشتی شهر از صدور کارنامه تخصصی شهرداران مناطق و نواحی ۲۲ گانه شهر تهران به‌صورت تخصصی خبر داد و افزود: کسب رضایت شهروندان و صیانت از حقوق کارکنان از مباحث مهم مدیریتی این اداره کل است که باید در رأس همه ی امور قرار گیرد.

در ادامه رضا محمدی مدیرکل اسبق اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری ضمن قدردانی از همراهی و همکاری کارکنان باتجربه و پرتلاش این اداره کل عنوان کرد: ایجاد وحدت رویه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از وظایف و مأموریت‌های مهم این اداره کل است که در این مدت یک‌ساله خدمت منجر به تصویب مصوبات موثرتری با در نظرگرفتن نظرات شهرداران مناطق ۲۲ گانه شد که آثار خوب تصویب این‌گونه مصوبات در ارتقا وضعیت شهر و زندگی شهروندان تهرانی بسیار مؤثر است.

مهدی شریفیان مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تقدیر از زحمات انجام شده توسط مدیرکل پیشین مجموعه تاکید کرد: نگهداشت شهر و انجام پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های حضور اینجانب در مجموعه اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران است که با همکاری نظارت و پیگیری مستمر کارکنان این مجموعه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران محقق خواهد شد.

جاوید در پایان ضمن قدردانی از همکاری مدیرکل پیشین این مجموعه برای مهدی شریفیان آرزوی توفیق و کسب رضایت شهروندان را از خداوند متعال خواستار شد.