عزت و غیرت را به سربازان آموزش دهیم

عزت و غیرت را به سربازان آموزش دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار علیرضا تنگسیری،  در مرکز آموزش رزم مقدماتی ناویان احمد ابن موسی (ع)  که در جمع سربازان حضور داشت، سربازی را یک ارزش برشمرد و بیان داشت: امام علی (ع) در حدیثی سرباز را زینت کشور و در جای دیگر سربازان را دژ مستحکم می‌دانست. در هر کشوری سربازی و خدمت صادقانه به وطن وجود دارد، سربازی مقطعی هست که یک برادر سرباز جوان ما، شجاعت، رشادت و شهامت را هم یاد می‌گیرد و هم تمرین می‌کند تا سبک زندگی او شود و برای وطن خود فداکاری کند.

سردار تنگسیری ابراز داشت: در زمان طاغوت و قبل از انقلاب با سربازان برخوردهای بسیار زننده و شخصیت او را خورد می‌کردند در صورتی که ما به برکت انقلاب اسلامی برای شخصیت سربازان و ناویان عزیز، احترام ویژه و عزتمندی قائل هستیم، ما سربازان را فرزندان خود می‌دانیم و در مدت زمانی که در مرکز آموزش حضور دارند به آنها آموزش‌های رزمی، تاکتیک‌های نظامی، مهارت افزایی تخصصی، اصول اعتقادی سیاسی و احکام نماز به عنوان ستون دین، یاد می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز مدافع و حامی شما سربازان عزیز، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است حضرت آقا به شما سربازان جوان خیلی علاقه دارد و امیدش برای تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به شما جوانان سرباز است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه گفت: من خدمت ایشان که مشرف شدم ایشان فرمودند: سلام من را به سربازان، بسیجیان، پاسداران و خانواده آنها در جزایر و جای جای نیروی دریایی برسانید.
سردار تنگسیری افزود: اولین شخص ممکلت ما که فقیه جامع الشرایط و نایب امام زمان (عج) است، مدافع و حامی شما سربازان و جوانان است. ایشان به ما فرماندهان مرتباً توصیه می‌فرمایند که به سربازان و جوانان عزیر و برومند کشورمان، عزت و غیرت آموزش دهید.

منبع : مهر