عصبانیت سرمربی ناپولی از یادآوری اختلاف با توتی و ایکاردی

عصبانیت سرمربی ناپولی از یادآوری اختلاف با توتی و ایکاردی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان آلمانی خود تیم اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و گام بلندی به سوی مرحله بعدی مسابقات برداشت.

این پیروزی در ادامه موفقیت‌های اخیر تیم تحت هدایت لوچانو اسپالتی در رقابت‌های داخلی رقم خورد، جایی که با 15 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول اینتر، یکه‌تاز کورس قهرمانی سری A است. با این حال اسپالتی پس از بازی به خاطر یک موضوع شاید نه چندان مهم عصبانی شد. گویا چیزی که سرمربی ناپولی را عصبانی کرد، پرداختن کارشناسان شبکه اسکای اسپورت به روابط این مربی ایتالیایی با دو بازیکن سابقش در تیم‌های رُم و اینتر، به ترتیب فرانچسکو توتی و مائورو ایکاردی بود که هر با هر دوی آنها اختلاف پیدا کرد و باعث جدایی‌شان شد.

این‌طور که به نظر می‌رسد اسپالتی از اینکه به بی‌مهری در حق ستارگان سابق رم و اینتر متهم شود، متنفر است و به همین دلیل هم قبل از شروع نشست خبری‌ پایان مسابقه، قبل از آنکه دوربین‌های تلویزیونی شروع به پخش زنده صحبت‌هایش کنند، به یکی از دستیاران خود در کادر فنی ناپولی درباره صحبت‌هایی که میان کارشناسان شبکه اسکای اسپورت ایتالیا رد و بدل شده بود، گفت: آنها (کارشناسان) هنوز دارند درباره توتی و ایکاردی صحبت می‌کنند، درباره اینکه من چطور توتی و ایکاردی را مدیریت می‌کردم! الان به یکی از آنها زنگ خواهم زد تا نشان‌شان دهم که چطور با آنها رفتار می‌کردم!

اسپالتی در دوران مربیگری‌اش در تیم فوتبال رم با کاپیتان سابق جالوروسی اختلافاتی پیدا کرد و به او کم بازی می‌داد. همین موضوع در نهایت توتی را در سال 2017 مجاب کرد که بازنشسته شود. در اینتر نیز ایکاردی در پی تنشی که در رختکن تیم شکل گرفت، وقتی که اسپالتی حامی مخالفان او شد، در سال 2019 تصمیم به ترک نراتزوری گرفت.

انتهای پیام/