عطایی: بازیکنان باکیفیت شانس حضور در تیم ملی والیبال را دارند

عطایی: بازیکنان باکیفیت شانس حضور در تیم ملی والیبال را دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، سی‌‎وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از روز چهارشنبه ششم مهرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز شده بود، امشب (سه‌شنبه شب ۱۶ اسفند) با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید.

بهروز عطایی پس از این مسابقه و شکست برابر شهداب اظهار کرد: مسابقه نهایی ویژگی‌های خاص خود را دارد. فشار بسیار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد. سه تا از بازیکنانم زیر ۲۱ سال هستند و شاید تحمل این فشار را نداشتند و نتوانستند با تمرکز بالا بازی کنند.

وی ادامه داد: خطاهایی که در ست اول و دوم داشتیم، جریان بازی را تغییر داد. در مجموع شهداب قدرتمندتر ظاهر شد و به نوعی زورمان به این تیم نرسید. نسبت به بازی‌های گذشته کیفیت لازم خود را نداشتیم و به چیزی که از خود انتظار داشتیم، عمل نکردیم و مسابقه باکیفیتی از آب درنیامد. به هردو تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم شهداب در بازی‌های آسیایی موفق باشد.

عطایی در خصوص کیفیت لیگ برتر ۱۴۰۱ گفت: لیگ بسیار باکیفیتی داشتیم و رقابت نزدیک و باکیفیت بالایی رقم خورد. واقعا برنده و بازنده هیچ مسابقه‌ای از قبل قابل پیش‌بینی نبود. برخلاف اینکه لیگ فشرده‌ای داشتیم، اما کیفیت تیم‌ها فوق‌العاده بود. بازیکنان پدیده‌ای در والیبال دیده شدند. پوریا خانزاده بازیکن لبنیات بازیکن بسیار باکیفیتی است که ۱۸ سال دارد و در آینده از او بسیار خواهیم شنید. عرفان نوروزی و مبین نصری فوق‌العاده بودند. البته دیگر بازیکنانی هم بودند اما من این سه بازیکن را متمایزتر از بقیه دیدم.

وی با تاکید بر این که موضوعاتی که در سازمان لیگ مصوب می‌شود باید کامل اجرا شود، عنوان کرد: اگر از ابتدا فینال به صورت تک بازی اعلام شده باید این تصمیم اجرا شود.

عطایی درباره بازی امیر غفور در دیدار فینال و احتمال دعوت از او در تیم ملی والیبال گفت: غفور بازیکن باکیفیتی است. به کیفیت بازی او واقف بودیم و امروز خوب ظاهر شد. امیدوارم همواره در سلامت به سر ببرد. همه بازیکنان باکیفیت والیبال این شانس را دارند که در تیم ملی بازی کنند. مسلما این موضوع بعد از لیگ بررسی خواهد شد. بعد از عید نوروز اردوهای تیم ملی را شروع می‌کنیم و سعی خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌های موجود والیبال ایران برای حضور در مسابقات و رویدادهای آتی استفاده کنیم.

وی با بیان این که در کل از داوری راضی بوده و نتیجه بازی ربطی به داوری نداشته است، گفت: خانزاده تحت تاثیر فشار فینال قرار گرفت و این جوان از خود واقعی‌اش فاصله گرفت. این جوانان تلاش کرده، مطیع بودند و فشار تمرینات سخت را تحمل کردند تا به فینال رسیدند. رشد کردند و به فینال رسیدند.