علت ثروتمند شدنم کسب و کار جدیدم است

علت ثروتمند شدنم کسب و کار جدیدم است

من هم مانند خیلی از افراد دیگر بعد از امتحان چندین شغل مختلف و نرسیدن به درآمد دلخواهم نا امید شده بودم که با آشنایی با تجارت و وارد شدن به این عرصه به عنوان تاجر انواع شیلنگ، تحولی عظیم در زندگی ام رخ داد.

شیلنگ آب حیاط

آیا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک نوع شیلنگ آب حیاط را برای خود خریداری کنید ولی ندانید که دقیقا کدام‌یک از انواع آن می‌توانند نیازهای شما را به‌خوبی برطرف کنند؟ شیلنگ آب دارای انواع مختلفی است که هریک از آنها دارای کاربردها و ویژگی‌های خاصی هستند. اگر برای زمین‌های کشاورزی، پارک‌ها یا باغ‌های خود به دنبال یک شیلنگ مناسب هستید بدون شک انواع شیلنگ آب مخصوص کشاورزی می‌توانند از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار بیایند.

شیلنگ‌های خرطومی از طرف دیگر محصولاتی هستند که می‌توان از آنها برای محیط‌هایی که نیازمند انعطاف‌پذیری بیشتری هستند استفاده کرد. ویژگی اصلی این محصولات مقاومت بالای آنها در برابر حرارت و دمای بالا است. امروزه در صنایع مختلف نیز نیاز به شیلنگ‌های آب مخصوص بسیار احساس می‌شود و همین عامل نیز باعث تولید شیلنگ‌های صنعتی شده که می‌توان از آنها در انواع کارخانه‌های و محیط‌های صنعتی دیگر استفاده کرد. همانطور که مشاهده کردید انواع شیلنگ آب بسیار متنوع است و همین عامل نیز ممکن است انتخاب از میان این محصولات را برای شما کمی سخت کند. به همین علت نیز شما باید اطلاعات کاملی را درباره هریک از انواع این محصولات به دست بیاورید و با مشخصات فنی که هریک از آنها به شما ارائه می‌دهند بیشتر آشنا شوید. به این ترتیب این امکان برای شما وجود خواهد داشت که بتوانید از میان طیف گسترده شیلنگ‌های آب بهترین گزینه را بر اساس نیاز و شرایط خود انتخاب کرده و اقدام به خرید آن کنید.

شیلنگ آب رگلاتور

شیلنگ رگلاتور آب ، یک نوع شیر تنظیم فشار می باشد که در آب گرم کن های دیواری گازی یا پکیج ها به کار برده می شوند و جنس آن معمولا برنجی می باشد و دارای وزن تقریبی ۷۲۰ گرم می باشند . وظیفه این ابزار تنظیم فشار آب می باشد که مانع از فشار بیش از حد آب می شود . این شیر های تنظیم فشار در اثر ریخته گری داغ تولید می شوند و از مهمترین ویژگی آن ها بدون سرب بودن آلیاژ آن می باشد که اگر غیر از این بود و در آلیاژ آن ها سرب وجود داشت موجب آلودگی آب ها و در نتیجه خطر آفرین شدن آن ها می شد .

رگلاتور آب این امکان را فراهم می کند که بتوان به وسیله ی یک پیچ گوشتی فشار آب را به حالت دلخواه تنظیم نمود و برای این منظور تنها کاری که لازم است انجام دهید قرار دادن پیچ در بالای رگلاتور می باشد . چرخاندن پیچ در جهت عقربه های ساعت موجب افزایش فشار آب می شود و چرخاندن آن در خلاف عقربه های ساعت موجب کاهش فشار آب می شود . بنابراین این امکان برای شما فراهم می شود که بتوانید فشار آب را بر روی عدد دلخواه خود تنظیم نمایید .

شیلنگ آتش نشانی

تا اواسط قرن نوزدهم، اکثر آتش‌ سوزی‌ ها با آبی که در سطل به محل حادثه منتقل می‌شد، مهار می‌شد. پمپ های دستی اصلی آب را از طریق یک لوله کوچک یا مانیتور متصل به بالای وان پمپ تخلیه می کردند. تا اواخر دهه ۱۸۶۰ بود که شیلنگ آتش نشانی برای انتقال آسان‌تر آب از پمپ‌های دستی و بعداً پمپ‌های بخار به آتش، به طور گسترده در دسترس قرار گرفتند.

در آمستردام، سرپرست آتش نشانی، Jan van der Heyden، و پسرش نیکولاس، با ساختن اولین شیلنگ آتش نشانی در سال ۱۶۷۳، آتش نشانی را به مرحله بعدی خود رساندند. این شلنگ ها از چرم های ۵۰ فوتی (۱۵ متری) مانند ساق چکمه به هم دوخته می شدند. حتی با وجود محدودیت‌های فشار، اتصال شیلنگ به نازل گردن غاز امکان نزدیک‌تر شدن و استفاده دقیق‌تر از آب را فراهم می‌کرد. ون در هایدن همچنین با نسخه اولیه یک شلنگ مکش که از سیم برای سفت نگه داشتن آن استفاده می کرد، معروف شد. در ایالات متحده، شیلنگ آتش نشانی در فیلادلفیا در سال ۱۷۹۴ معرفی شد. این شیلنگ برزنتی دوام کافی نداشت و سپس از شیلنگ چرمی دوخته شده استفاده شد. شیلنگ چرمی دوخته شده تمایل به ترکیدن داشت، بنابراین شلنگی ساخته شده از چرم که با پرچ ها و واشرهای مسی به هم بسته شده، توسط اعضای شرکت Humane Hose فیلادلفیا اختراع شد.