عملکرد ذوب آهن در لیگ بسکتبال با نوسان بود/ دیدارهای سختی داریم

عملکرد ذوب آهن در لیگ بسکتبال با نوسان بود/ دیدارهای سختی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان که در گروه «الف» پیگیر دیدارهای خود در لیگ برتر بسکتبال است امروز دوشنبه دوازدهمین دیدار خود در این رقابت‌ها را برابر خانه بسکتبال خوزستان برگزار می‌کند. شاگردان فرزاد کوهیان در حالی این دیدار را برگزار می‌کنند که از مجموع یازده دیدار گذشته خود صاحب ۹ برد و ۲۰ امتیاز شده‌اند.

این مربی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد عملکرد تیم خود تا به این مرحله از مسابقات گفت: طی دیدارهایی که تا به امروز برگزار کردیم نوسان داشتیم به طوری که در برخی دیدارها خوب بودیم اما گاهی هم نتوانستیم طبق انتظار و برنامه خودمان پیش برویم.

وی تصریح کرد: البته شیوه کاری ما در مرحله مقدماتی (رفت و برگشت) اینگونه بود که بازی به بازی پیش رفتیم، هر بار فقط به دیداری که در پیش داشتیم، فکر کردیم و برای آن تمریناتمان را دنبال کردیم، بعد از اتمام آن بازی هم بدون توجه به نتیجه و تنها با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوتمان، روی بازی بعد متمرکز شدیم. به همین صورت پیش خواهیم رفت تا دیدارهای در مرحله مقدماتی را تمام کنیم.

کوهیان با یادآوری اینکه دو دیدار پایانی ذوب آهن در مرحله برگشت لیگ برتر برابر مس کرمان و شهرداری گرگان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: پایان سخت و پرفشاری در این مرحله از مسابقات خواهیم داشت. هر دو دیدار با مس و شهرداری گرگان برای ما سخت است و قطعاً نتیجه گیری از آن کار خیلی راحتی نیست. حتی دیداری که امروز با خانه بسکتبال خوزستان داریم هم راحت نیست.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن تاکید کرد: در کل دیدار راحت و کاملاً یک طرفه ای در این فصل نداشتیم. اینکه حریف در چه موقعیت و شرایطی قرار دارد خیلی مهم نیست، بیشتر دیدارها غیرقابل پیش بینی بود چون هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نبوده است.

وی همچنین اشاره‌ای به دیدار اخیر ذوب آهن که دو روز پیش برابر کاله برگزار شد داشت و افزود: کاله از تیم‌های خوب لیگ برتر است که اتفاقاً نسبت به دور رفت مسابقات خیلی هم هماهنگ‌تر شده است. اضافه شدن دو بازیکن خارجی به ترکیب این تیم در کنار بازیکنان جوانی که در اختیار دارد باعث شده بود دیدار راحتی برابر کاله نداشته باشیم. البته که بازیکنانم با تلاشی که داشتند و به خصوص تمرکز در کوارتر چهارم توانستند نتیجه بازی را از آن خود کنند.

کوهیان در مورد شرایط کلی لیگ برتر بسکتبال در این فصل از مسابقات گفت: اکثر تیم‌ها با سازماندهی و برنامه ریزی وارد مسابقات شدند و به همین دلیل بیشتر دیدارها نزدیک و پایاپای دنبال شد. حضور بازیکنان خارجی خوب و تاثیرگذار در ترکیب خیلی از تیم‌ها از عوامل تاثیرگذار در اینگونه پیگیری دیدارها بوده است. در کل تیم‌ها در اکثر بازی‌ها امنیتی نداشتند و تلاش‌ها و برنامه ریزی ها در جریان آنها تاثیرگذار بود. امیدوارم ادامه لیگ هم به همین صورت باشد و حتی دیدارهای در شرایطی بهتر برگزار شود.

منبع : مهر